tiistai 8. lokakuuta 2013

The treasure bag







Nahkatakki Zara
Villapaita Abercrombie & Fitch
Farkut Zara
Kengät Jeffrey Campbell
Laukku Bik Bok 

Vihdoin se on löytynyt, unelmalaukku! En voisi olla ilosempi,
 tää on mun little gem tän kaameen harmaan syksyn keskellä haha.
 On muuten alkanut ottaa taas vähän koville heti koeviikon jälkeen ja
 nyt kun on alkanut pimetä kauheesti.. huomaa heti mielialassa.
 Oon sitten kelaillut et suorittaisin suurimman osan kursseista itsenäisesti
 aikuislukion kautta. Ihanaa kun ens viikolla on syysloma. On se kyllä hassua,
 että koulu niin ahdistaa mut töissä on nastaa 20h/vko! 

Vielä voi osallistua arvontaan :)




10 kommenttia:

  1. Siisti laukku !! Ei ainakaan mikään tylsin :D

    VastaaPoista
  2. Missä oot töissä? :)

    VastaaPoista
  3. Ihanaa kun oot palannu tänne blogin puolelle taas! ♥

    VastaaPoista
  4. Ehditkö hoitaa koulun kunnolla, kun käyt töissäkin? Monelle lukiolaiselle tuossa olisi jo liikaa eikä sullekaan tainnut olla se koulu helpointa...

    Ja jos sulla on taipumusta muutenkin siihen, ettei kouluhommat etene, niin itsenäinen opiskelu ei varmaan ole paras ratkaisu siihen. Siinä kun pitää sitten oikeasti olla itsekuria ja järjestää napakat aikataulut. Ehkä päivälukio siis kuitenkin parempi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tällä hetkellä teen sitä mikä saa mut iloseks ja koulu ei mee putkeen eikä tosiaankaan tuota muuta kun harmia. Työ antaa mulle paljon. Itsenäinen opiskelu on mulle oikeastaan se paras vaihtoehto, ainoastaan sillon nimittäin on pakko tehä niitä hommia ihan oikeesti. Eikä multa itsekuria puutu ei vaan kaikkien ihmisten täydy tehä just sitä mitä yhteiskunta vaatii. Ärsyttävää että tuut tänne antaa neuvoja mun elämän suhteen, kun et siitä pahemmin mitään tiedä ja vielä anonyymina.

      Poista
    2. Mä pistän tähän nyt nimeni, mutta mä en oo oikein koskaan ymmärtänyt, että ketä tää hyödyttää, koska voisin keksiäkin nimen.

      Eipä toi äskeinen ollut pahalla sanottu. Jokainen tekee tavallaan. Mut ei kannata tuhlata vuosia lukion kanssa tankkaamiseenkaan, jos alkaa näyttää siltä, ettei se vaan oo sun juttu. Mä oon itse tosi laiska, ja lukio meni aikataulujen takia hyvin. Akateeminen vapaus taas tarkotti mulle vaan mahiksia laiskotella, mutta toki monet saa ne itsenäiset aikataulut toimiin. Mut sit pitää mennä sinne aikuislukioon, jos ajattelet, että se toimis :)

      Poista
    3. juuri niin ei kannata tuhlaa aikaa siellä jos ei tee mitään, sentakia oonkin nyt töissä :)

      Poista