maanantai 21. lokakuuta 2013

Amazing places I want to visit
















Syysloma ei mennyt ihan suunnitellusti, olin nimittäin suurimman osan ajasta kipeenä.
 Yhtenä päivänä vaan pääsin töihin, höh. Jotain positiivista kuitenkin kävi,
 ostettiin joululomaksi lentoliput Thaimaahan! Anyways oon matkakuumeillut
 ja eksyinkin kattelemaan upeita paikkoja maailmassa jonne ois siisti päästä.
 Yhdessä noissa oon oikeestaan ollutkin, Seven Mile Bridge, mutta se on niin cooli
 mesta nii pitihän se laittaa kuiteskin :)

Mitkä on teijän lempparit? Ite oon unelmoinut Bora Borasta ikuisuuden!





7 kommenttia:

  1. Bora Bora ois ihan unelmien häämatkakohde :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jep oon suunnitellu vuosia et sinne häämatkalle haha :p

      Poista
  2. Eihän tää oo sun oma lista. Nää samat paikat oli listattu yhdes artikkelis kauneimmiks paikoiks tms. Mut joo multa löytyy samat paikat bucket listalta!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On tää mun ihan oma lista sitten on silkkaa sattumaa jos jossain exact sama. Vietin monta tuntia nimittäin tätä tehdessä :)

      Poista
  3. Sit kans ranskan polynesia ois ihana paikka!! :)

    VastaaPoista
  4. Herranpieksut! Mä haluan kaikkiin noihin paikkoihin, ensimmäisenä Japaniin sillä rakastan talvea. :)

    Jos haluat kokeilla ripsenpidennyksiä, kannattaa osallistua mun blogissa olevaan arvontaan. Mä harvoin "mainostan" arvontoja mutta niin monet ovat kiinnostuneita niitä kokeilemaan niin miksi ei levittää sanaa. :) xx

    Voita ilmaiset ripsenpidennykset täältä!

    VastaaPoista