perjantai 8. helmikuuta 2013

Facebook sivusto & Hellsinki Redrum

Sain sen vihdoin tehtyä, facebook sivun blogilleni! Pahoittelut etten oo kauheesti bloggailut viimeaikoina. On ollut vanhojen tanssi treenejä, koulua ja prokkis esityksiä. Kaiken kukkuraks oon ollu tässä vielä viikon kipeenä! Kaikista prokkis esityksistä kuiteskin oon selvinny, vaikka kerran pitiki mennä oksentamaan kohtausten välissä hyiihyi:D
Anyways niin koulussa oon ollut mukana tekemässä sellasta teatteri prokkista nimeltä Hellsinki Redrum.

Alhaalla oleva linkki pitäis ohjata suoraan Hellsinki Redrumin traileriin.
Tää traileri ei tosiaankaan anna hyvää kokonaiskuvaa prokkiksesta, koska sitä on kuvattu enimmäkseen vaan alkukohtauksesta. Pääosin kertoo Helsingin alamaailmasta joita hallitsee naisjengi Stadin Tähdet. Oon yksi niistä ja mulla on tosin mykkärooli, joka on ollut aika outoa. Okei on mulla 3 repliikkiä !
ANYhoo paras prokkis jota oon ollu tekemässä, tänään vika esitys :(


Vanhojen tanssit on viikon päästä, IIK! Tilasin mun mekon netistä ja se ei ollut mikään hirveen hyvä idea nimittäin nyt se on ompelijalla korjattavana. Mun mielestä se näytti halvalta, ei ollut hyvä. Nyt se kuitenkin korjataan ja luulenpa, että siitä tulee tosi upee. Vielä pitäs oppia ne tanssit kunnolla!

Roses 'N Thorns Facebook sivu on tässä. Kirjottelen sinne varmaan vähän useemmin ku tänne blogin puolelle, mutta koitan pick up the pace tän bloggaamisenkin kanssa :)

5 kommenttia:

  1. oon ens vuonna hakemassa Kallion lukioon, ja oon nyt miettinyt että etkös sää ookki siellä?
    Tuli vain mieleen että onko sinne kauheen vaikee päästä ja millä keskiarvolla oot päässy sinne? Oisin kiitollinen jos vastaisit (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu oon! Mun keskiarvo oli 7.42 eli siitä tuli 7.42/10 pistettä sitten on vielä toiset 10 pistettä jotka voi saada täyteen opettajian lausunnoilla, harrastustodistelomakkeilla ja omalla hakemuksella. Kato vielä kallion lukion sivuilta siellä on hyvät ohjeet :)

      Poista
    2. Kiitti paljon, toivottavasti mulla ois mahiksia päästä sinne :D

      Poista
  2. Toi Hellsinki Redrum vaikuttaa aika hyvältä :)

    VastaaPoista