tiistai 12. helmikuuta 2013

Curly perm

Hei rakkaat!
Tantantaaa otin eilen permiksen. On tosi kiva kun ei tarvii huolehtia hiuksista 
enää niin paljoa, ne vaan on eikä niitä tarvi kauheesti laitella. Elämästäni tuli taas helpompaa.
Toinenkin asia helpotti sitä, nimittäin löysin mun digikameran laturin. En kauheesti tykkää ite näpsiä järkkärärillä kuvia kun se on jotenkin vaikeeta, mutta nyt kun digikamerassa on akkua voin ottaa sillä.
Laatu tosin vähän kärsii, mut eihän noin nyt niin rakeisia noi kuvat oo?




  
Tälläset niistä nyt sitten tuli. Ainoo ongelma on se, etten yhtään tiedä miten laitan mun hiukset vanhojen tansseihin jotka on perjantaina (IIK), kun mun hiukset on niin lyhyet.
Jos teillä on ideoita laittakaa vaikka linkki jostain kuvasta tai jotain, 
I NEED YOUR HELP!



33 kommenttia:

  1. Eieieieiei natsaa sitten yhtään musta noi hiukset saa susta tosi lapsellisen näkösen ku sun ihokin on noin huonossa kunnossa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. höh, musta noi näyttää upeilta ja saa sut näyttämään vanhemmalta, hyvällä tavalla :D ja hmm, sinilläkö muka huono iho? en oo samaa mieltä.

      Poista
    2. Ja mistähän kohtaa iho muka on huonossa kunnossa, mä en ainakaan näe mitään. :DD

      Poista
    3. Kaikilla on oma mielipiteensä, mutta vaan pelkurit sanoo sen anonyymisti. Kiitos krista ja darling:)

      Poista
    4. Tosi kauniit hiukset!! Ihana, eroo selvästi siitä platinablondisuoristus-massasta!

      Poista
  2. ihanat hiukset! love it <3 keksit varmasti jonkun kivan kampauksen wanhoihin!:)

    VastaaPoista
  3. ihanat hiukset!!! oot sairaan kaunis! ihanat raikkaat ja luonnollisen näköset noi hiukset! <3 en tajuu tollasii kateellisii ihmisii jotka tulee nimettömänä laittaa jotai perättömii kommenttei, jos on itellä paha olo nii ei auta kauheesti purkaa sitä muihin :s

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon<3 Niin on se harmillista, mut ei niiltä oikein voi välttyä tässä maailmassa :D

      Poista
  4. Melkeen tulee ikävä omaa permistä, joka mulla oli joskus yläasteel. Ihanat. :)

    VastaaPoista
  5. Tee jonkunlaine nuttura kampaus (: tai sit joku sellanen et hiukset on toisella puolella isoilla kiharoilla !

    VastaaPoista
  6. Ihanat hiukset! Mäki oon kauheen pitkää miettiny permist ku mun omat hiukset on vaa tälläset lättä suorat :( missä kävit laittaa ja paljon makso :) ? Tollaset mä just haluun! Ääää, oot muutenki tosi kaunis :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pliiiis, oo kiltti ja vastaa tähän :(

      Poista
    2. Kävin laittaa mun tädillä joka on kampaaja ja maksan vaan aina aineiden hinnat. Riippuen sun hiuksien pituudesta se tulee maksaa jtn 135-150 luultavasti. Ja niin mulle ei tehty sellasta perus permistä vaan erikoisrullaus :) kannattaa ottaa!

      Poista
  7. Vautsi! Noi kiharat sopii sulle ihan mainiosti! Uskaltaispa itekki ottaa permiksen, tekis nii mieli ku rakastan kiharia hiuksia mut äää, en tiiä:D

    VastaaPoista
  8. Laitettiinko ihan klassisilla permisrullilla ja rullattiinko klassisesti vai spiraalilla? Himottais itteekin vaikka olen vannonut ettei koskaan mun päähän tuu ku enintään tyvikohotus..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mulle tehtiin erikoisrullais, ei spiraalilla,

      Poista
  9. superrrihanat hiukset!! :) nuo sopii sulle hvin! :)

    VastaaPoista
  10. ihanat hiusset ja pakko sanoo et sul on tosi kivat kulmakarvat:D!

    VastaaPoista
  11. Noi on tosikivat, saa näyttää sut tosi erilaiselta (siis hyvässä mielessä, vaihtelu virkistää!:)) Ja taas olet ihan hirveenkaunis<3 Tsemppii vanhoihin!

    VastaaPoista
  12. ihan tajuttoman ihanat hiukset ♥ pitäisköhän itekin ottaa permis

    VastaaPoista
  13. Ääk tuli ikävä omaa permistä :( :D oot nii kaunis ja noi sopii sulle tosi hyvin! :) <3

    VastaaPoista
  14. Aivan sairaan kivat hiukset! Oon miettiny jo pidemmän aikaa permiksen laittamista. Eli kävitkö kampaajalla ja millaset hiukset sulla on? :) Onko muuten eka kerta?

    VastaaPoista