tiistai 15. tammikuuta 2013

Getting ready

Heeii!
Palailin Suomeen jo viikko sitten, mutta mun rytmi on vieläkin ihan sekasin. Oon joka päivä nukkunu päiväunet ja välillä koko päivän. Muuteskin kokoajan väsyttää. Mulla ei oo koskaan ollu näin kaameeta jetlagia! Niin se on siis syy miksi musta ei oo kuulunu vähään aikaan. Ja nyt tänään oon myös niin laiska etten jaksanut ottaa niistä joululahjoista kuvia, kyllä se vielä tulee!

Nyt sitten siihen tän postauksen pääasiaan, Venla-gaalan asuun!
Kävin tänään hakemassa mun kutsun ja siitä sainkin idean, että voisin vähän pilkauttaa mun asua.




Kengät ja mekko josta näättekin vasta ton kankaan, koska elämässä pitää olla jännitystä (xd) on molemmat ostettu Amerikan matkalta. Sormuksen ja korvikset bongasin Accessorizen alennusmyynnistä. Vielä pitäs löytää sopiva iltalaukku ja miettiä meikkejä sun muuta, mutta mitäs mieltä ootte tähän mennessä :) ?

- I got back to Finland a week ago, but I'm still suffering from jet lag which is why I haven't been posting in a while. A glimpse of my outfit for the Golden Venla-gala. What do you think so far?

11 kommenttia:

  1. Noi kengät on niin kauniit! Paljon noissa on korkoa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noh, toi itse korko on ilmeisesti 15 cm :D mutta sitten toin koroke pohja vähän lyhentääki sitä ku se on 5 cm :)

      Poista
  2. mitä mieltä oot uudesta tuotantokaudesta?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En oo kattonut, koska pitkän trailerin perusteella se oli mun mielestä vähän toistoa.

      Poista
  3. nuo kengät on aivan täydelliset!! (:

    VastaaPoista
  4. Näin sut perjantaina. oot ihan älyttömän kaunis ja noi kengät on aivan loistavat!

    VastaaPoista
  5. Mä näin sua siellä venla-gaalassa :)

    VastaaPoista