keskiviikko 23. tammikuuta 2013

Born to shop, forced to work

Jau!
Kävin tänään tsekkaamassa Bubbleroomin alen! Siellä on tosiaan takeista ja kengistä 50-70% ale.
Alet onkin yks mun lempijuttu, mut kenen se ei ois ;)
Bubbleroomin aleen pääsee vasemmalta puolelta heidän bannerista!


Kevät alkaa kohta jo pilkottaa jossain tuolla tunnelin päässä, ja sillon ois kiva kuljeskella uudessa kevättakissa. Tykkään tosi paljon trench coateista ja myös siitä, että niissä on toi vyö ja se korostaa vyötäröä.


Kenkiä ei voi koskaan olla liikaa, nää on mun alen lempparit! Ton tyylisiä kenkiä mulla ei kauheesti ookkaan, eikä ollu hinnalla pois pilattu.. vois harkita tilaamista hmm :)
Noi ruskeet on erityisesti mun suosikit. Oon niin rakastunut niihin, en edes kestä kattoa niitä ;')




Ootteko löytäny bubbleroomin alesta mitään kivaa?
Mietinpä muuten tota nimeä Bubbleroom, mistäköhän se tulee?
Mulla tulee siitä vaan mieleen iso huone täynnä bokseja ja kuplamuovia!

4 kommenttia:

  1. En tiiä pahastutko, mutta pakko kysyä, että mitä sun äiti tekee työkseen?

    Ajattelin vaan kun sulla on aina niin hienoja ja kalliita merkkivaatteita, että onko se joku rikas bisnesnainen. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun äiti on sairaanhoitaja, Ei oo rikas bisnesnainen:D eikä mulla nyt pahemmin mitään merkkivaatteita oo haha:)

      Poista
  2. Ääh tässä sun blogissa on liikaa mainoksia:/(=6) pari riittäis :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. saattaa olla joo, mutta kokeilen vasta:)

      Poista