torstai 6. joulukuuta 2012

Crush on studs

Tervehdys! Ja hyvää itsenäisyyspäivää!

Jokunen aika sitten otin yhteyttä niitit.fi nimiseen nettisivustoon ja kyselin, jos he olisivat kiinnostuneita yhteistyöhön blogini kanssa. Kävi niin, että he oli ja sain valita erilaisia niittejä. Mulla meni tosi kauan valita mitä haluan, sillä heidän sivut on pullollaan erilaisia ihania niittejä. Käykää ihmeessä tsekkaamassa! Näihin niitteihin päädyin :)






Heti kun sain niitit käsiini, niin olihan mun pakko ruveta puuhailemaan.
Koristelin niillä mun kenkiä ja paitaa. Odotan niin innolla, että pääsen tuunaamaan mun vaatteita lisää. Onneks on vielä niittejä jäljellä hihii!






Mun mielestä nää niitit on halpa ja omaperäinen tapa saada vähän lisä touchia vaatteisiin. Jos ei oo mikään ompelu mestari ja pinna palaa pikkunäpertämisessä niinku mulla, suosittelen tätä helppoa keinoa. Koska vaikka tää onkin ehkä vähän näpertämistä niin vaivalloista se ei ainakaan ollut :) Mitä te tykkäätte lopputuloksista?

6 kommenttia:

  1. oi, tilasin heti itelleni muutaman!:-D

    VastaaPoista
  2. Noi kengät on niiiin hienot!

    VastaaPoista
  3. Oi että pitää itekin tilata!

    VastaaPoista
  4. Vähänkö ihania!! :D Kiitos ideasta!

    VastaaPoista
  5. Missä päin helsinkii asut?

    VastaaPoista