keskiviikko 28. marraskuuta 2012

Thank you

Ciao!

Sori kun musta ei ole kuulunut vähään aikaan. Kaipa mä sitten jossain vaiheessa alan tuntea oloni paremmaksi. Anyways siitä masennus postauksesta. Oon niin liikuttunut ja kiitollinen teille kaikille!

Sain ihania kommentteja ja jopa pari sähköpostia. Alko itellenkikin kyyneleet valumaan kun luin teidän kommentteja, ette ees tunne mua ja osotatte niin paljon myötätuntoa ja välittämistä.
Haluun kiittää teitä kaikkia, ootte maailman parhaimmat lukijat! Kiitos kun jaksatte mua, vaikka joskus onkin pikku breikkejä.



Love you guys <3

Nyt onkin koeviikko ja olin yhessä kurssikokeessa jonka suoritin itsenäisesti. Kohta palaan taas kouluun normaalisti, apua! No mutta mulla vaihetaan masennuslääkitys, joten toivon et se auttais :)

Oisi tosi kiva, jos laittaisitte joitain postaustoiveita/ideoita!

ps. Lunette-arvonnan voittaja noora-nompparelli@hotmail.com, otathan minuun yhteyttä 30.11 mennessä, muuten arvon uuden voittajan.

11 kommenttia:

  1. Postausta sun perheestä ja läheisimmistä ystävistä :=)

    VastaaPoista
  2. Ensimmäinen askel masennuksesta parantumiseen on se, et jätät ne masennuslääkkeet kokonaan pois!
    Et ikinä pääse siitä eroon niitä syömällä.
    Ei oo tarkoitus loukata, vaan auttaa, ne on oikeesti ihan kauheeta myrkkyä.
    (Lähipiirissä on kyllä kokemusta)

    VastaaPoista
  3. Olet ihana Sini ♥ ! Love ya :)

    VastaaPoista
  4. päivä kuvina-postaus :) jos jaksat ja ehit :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. päivä KUVINA -postaus kuulostaa paremmalta kuin alla mainitut päivä videona -ehdotukset.
      ja ei mitään hemmetin "iltameikkiä".
      ja justahan sä teit "and that's who i am" -postauksen, eli ei mitään "30 asiaa minusta".
      tyhmiä ehdotuksia mun mielestä.
      mun mielestä on hyvä jos postauksissa on päivän asua, paikkoja missä on päivän mittaan ollu yms.
      se riittää.

      Poista
  5. videopostauksia esim iltameikistä tai jostain kivoista kampauksista :) tai esim joku sellainen "30 asiaa minusta" tms..
    vaatepostauksia ja päivän asu-juttuja, postaus sun koruista esim, lempipaikoista helsingissä... talven suunnitelmista :)
    taas joku sun ja albertin videopostaus....:)

    VastaaPoista
  6. :)

    Esiim semmosia että öö:
    -top 10 vaatteet
    -my day video ois ihan paras! :)
    -kaveripostaus
    -perhepostaus
    -10 asiaa mistä et vois luopua
    ööö :D

    VastaaPoista
  7. My day video! :) -Saana

    VastaaPoista
  8. oot ihana <3! Jos et koe liian henkilökohtaseks, ni olis tosi mielenkiintosta jos tekisit postauksen sun runoista/kirjotuksista kun kuulemma sellaisia teet :)

    VastaaPoista