perjantai 9. marraskuuta 2012

Lunette-arvonta

Hei ihanat!

Itse oon jo jonkun aikaa sitten siirtyny käyttämään Lunette-kuukuppia ja se on aivan mahtava!
Mun mielestä jokaisella naisella pitäis olla tämmönen ja nyt teillä on siihen mahollisuus ;)


Jos joku ei ole vielä Lunette-kuukupista kuullut, niin se on siis uudelleenkäytettävä kuukautissuoja.
Tuote on valmistettu Suomessa ja tehty lääketieteellisestä silikonista. 
Se on helppokäyttöinen, turvallinen ja hygieeninen.

Kuinka kuppi voi tehdä menkoistasi kivemmat?

Lunette ei ime kosteutta eikä hiosta kuten siteet ja tamponit. Niinpä se on mukava käyttää ja hiivatulehduksen riski vähenee.
Lunette on tehty lääketieteellisestä silikonista, ei muovista tai lateksista. Niinpä se on pehmeä ja helppo laittaa paikalleen. Se on myös hygieeninen ja kestää desinfioimisen keittämällä.
Lunette käyttäjänä säästät asettimia, puuvillaa, paperia, muovia, pakkausmateriaaleja... Ja vähän rahaakin, sillä kuppi kestää yleensä vuosia.
Enemmän varmuutta vähemmän säätöä. Neste pysyy kupissa varmemmin kuin tamponissa tai siteessä. Niitä myös vaihdetaan tiheämmin kuin kuppia tyhjennetään: voit pitää kuppia jopa 12 tuntia kerrallaan, myös öisin.
Normaalia elämää Lunetten kanssa. Esimerkiksi urheilu ja muut harrastukset sujuvat kuten muutenkin. Kupin mukana tulee pieni säilytyspussi, joka kulkee huomaamatta käsilaukussa. Et enää tarvitse side- tai tamponivarastoa; pieni kiva kuppi riittää.

Kuukupin käyttö on helppoa, taloudellista, ympäristöystävällistä, käyttäjäystävällistä ja innovatiivista!

Lisää tietoa löydät osoitteesta http://www.lunette.com/fi/

Nyt kaikki siis mukaan tähän arvontaan, jossa yksi ihminen voi voittaa purppuran värisen kuukupin, lempipesunesteen ja kuppipyyhkeitä!
Kommentoi alas ja kerro lyhyesti (tai pitkästi) miksi juuri sinä tarvitset Lunette-kuukupin.
Muista liittää kommenttiin myös sähköpostisi, niin saan sitten voittajaan yhteyttä :)

Arpaonnea!







36 kommenttia:

  1. AInahan mielenkiinto herää uusia asioita kokeillessa. Oon kuullut tuosta pelkkää hyvää, siispä tahtoisin kokeilla! :)

    kristaeee@hotmail.com

    VastaaPoista
  2. höh mulla on ollut tuo jo monta vuotta :(

    VastaaPoista
  3. Tarvitsisin tollaisen, koska oon kyllästynyt tamponeihin ja ne on ympäristöllekin todella huonoksi. Oon jo pitempään halunnut kokeilla kuukuppia, mutta ei oo tullut hankittua ja ois tosi kiva päästä käyttämään sellasta :)

    pikkumyy17@gmail.com

    VastaaPoista
  4. Vanha Lunette on palvellut jo monia vuosia huippuhyvin ja olisi aika päästää kuppi-vanhus ansaitulle eläkkeelle <3.

    vienonen.petra@gmail.com

    VastaaPoista
  5. Olen todella herkkä hipiäinen ihminen iholtani ja usein kuukautisteni aikana ihoni alapäästäni kärsii jatkuvasta pesusta sekä kosteudesta pahasti (menkkojen aikana, kun ei tietyistä paikoista voi/viitsi rasvata atooppista ihoa). Tampoonit ovat olleet ihan ok juttu, mutta tuhoavat luontoa. Oman 'filosofiani' mukaan yritän käyttää mahdollisimman luonnonmukaisia asioita mm. ihonhoitotuotteissa ja tykkään shoppailla kirpputoreilla kestävän kehityksen takia, joten luontoystävälliselle kuukautissuojalle olisi tilausta.

    sallamaaret.natunen (at) gmail.com

    VastaaPoista
  6. Kuukuppi on tosi hyvä keksintö, mulla ainakin pienituloisena on säästynyt paljon rahaa, kun ei oo joka kuukausi tarvinnut ostaa siteitä tai tamponeja vaan kuukuppi palvelee. Lisäks mulle ei oo ikinä sopinut tamponit ja siteitä taas on jotenkin tosi ällöttävää käyttää ja aina menkkojen aikaan on ollut likainen olo. Kuukupin kanssa menkoilla on ihan normaali olo, kun ei sitä vuotamista huomaa samalla tavalla kuin siteiden kanssa.

    Oon käyttänyt samaa kuukuppia joku 5 vuotta ja jo vuoden ajan mun on pitänyt ostaa uusi mutta aina se on unohtunut, joten uusi kuukuppi tulisi enemmän kuin tarpeeseen :)

    denark@hotmail.com

    VastaaPoista
  7. haluisin kyllä ehottomasti kokeilla tota, jospa se olis mulle parempi vaihtoehto kuin siteet ja tamponit.. ärsyttää nimittäin se miten hankalia ja paljon roskaa tulee noista edellä mainituista :D

    riinasa@hotmail.fi

    VastaaPoista
  8. Olen kuullut niin paljon pelkkää hyvää kuukupeista, ja välillä niiden olemassaolo on unohtunut. En ole koskaan mennyt niin pitkälle, että tilaisin netistä.. :(

    niina.katariina@suomi24.fi

    VastaaPoista
  9. Mua inhottaa siteistä ja tamponeista tuleva roska määrä, ja päätin hankkia kuukupin itelleni joululahjaksi jo vuosi sitte. Jos tänä jouluna onnistais? (:

    soundlover@hotmail.com

    VastaaPoista
  10. onks toi kauheen iso tai vaikee laittaa ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tuo on normaali koko ja kun ite ainakin melko nopeesti opin laittamaan, eikä se oo vaikeeta:)

      Poista
  11. oon lukenu tosta jo monta vuotta juttuja, ja haluaisinkin kokeilla. mutta on kuitenkin melko kallis kerta-ostos niin on jäänyt ostamatta. ja olis niin paljon parempi mieli kun ei menis niin paljon rahaa tampooneihin/kksiteisiin ja tietäis ettei niitä mee niin paljoo enää kaatopaikalle iteltä :--)

    lauravolyym at gmail.com

    VastaaPoista
  12. Mun on pitänyt jo pitkään ostaa tommonen kokeiluun kun oon kuullut niin paljon posiivisia kommentteja, mutta en oo vaan ikinä saanut aikaseksi :D

    tiia.kettula@gmail.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voisitko poistaa tän kommentin? :D

      Poista
  13. Oon ain miettiny kuukupin hankintaa, muttei oo sit tullu kuitenkaa hankittuu. Ootan ain kauhul menkkoi ku joutuu laittaa jonku hikisen siteen. Ois kiva kerranki voittaa jotain. :)

    veerachu@hotmail.com

    VastaaPoista
  14. Oon kärsiny menkoista jo monta vuotta, ne on aina yhtä kivuliaat ja epämukavat, joten tää mun kauan haaveilema kuukuppi vois tehä niistä vähä paremmin siedettävät. Oisin tositosi ilonen jos voittasin tän, mutta jos en niin täytyy varmaa hankkii oma Lunette jostakin muualta :)

    emmmahei@gmail.com

    VastaaPoista
  15. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  16. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  17. Kärsin aika runsaista menkoista ja herkästä ihosta, joten kuukuppi varmasti helpottaisi elämääni. Oon kuullu aika paljon positiivista kuukupeista ja kokeilisin ihan mielelläni. :) Opiskelijabudjetilla tuollainen tulee kyllä aika kalliiksi kertaostokseksi, joten tän voittaminen tulis kyllä ihan tarpeeseen :)

    starlight-@windowslive.com

    VastaaPoista
  18. Aivan loistava keksintö! Pari kaveria kuppia joskus kehuivat niin päätin koittaa. Kertaostona kyllä kirpaisi, mutta eipä nyt ole vuosiin tarvinnut mitään siteitä ostaa. Olin varautunut siihen, että kupin käyttöä pitäisi harjoitella, mutta sen käytön oppi melkeinpä samantien. Menkkojen lusiminen on kupin myötä helpottunut kovasti. Kuukupista olen kyllä pitänyt ja suosittelen kaikille lämpimästi!(Niin ja ensikertalaisille varoituksen sana putsaamisesta: ensin huolellinen puhdistus haalealla vedellä, sitten vasta kiehuvalla. Jos heti kaataa kiehuvaa vettä kupille, se polttaa lian kupin pintaan kiinni)
    Itse ostin kuppini aikoinaan pienestä apteekista, eikä siellä ollut värivaihtoehtoja juurikaan. Omani on väriltään tylsän läpinäkyvä. Pidin pari viikkoa sitten eräällä alakoululla opiskelujeni kautta terveyskasvatusta murrosiästä, ja etsin kuukautissuoja-diaani hyviä kuvia mm. juuri kuukupeista. Luneten sivuja selaillessani minulle vasta valkeni miten ihania eri värejä kuukupeista on tarjolla. Vanha kuppini on todellakin vanha, ja olisin erittäin kiitollinen uudesta heleänvärisestä kupista!

    ansanur@gmail.com

    VastaaPoista
  19. Olen kuullut tästä niin paljon hyvää, ja haluaisin ehdottomasti myös itse päästä kokeilemaan :)!


    hminttu@hotmail.com

    VastaaPoista
  20. Köyhälle opiskelijalle tää ois tietty hyvä vaihtoehto :) mulle ehdottomasti tällainen!
    maria.ojanen@hotmail.com

    VastaaPoista
  21. Mun on jo kauan pitäny hankkia tää! Jos voitan niin säästyisin yhdeltä uudelta hankinnalta.. :) mariee121@hotmail.com

    VastaaPoista
  22. Milloin tää arvotaan ja mietin, että kumpaa kokoa tuo on 1 vai 2? (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. varmaan tossa ensiviikolla:) Arvon koon 1 joka sopii erityisesti naisille, jotka eivät oo synnyttänyt :)

      Poista
  23. On pitäny tilaa monta kertaa netistä,mutta jotenki ei vaan oo saanu aikaseks! Helpottais tosi paljo elämää :)
    ssannam95@gmail.com

    VastaaPoista
  24. Vihaan menkkoja nii tää varmaa vähä ees helpottais elämää, ja oon pitkään harkinnu ostavani, mut se on vaa aina jääny ja jääny...

    suvi.lahdemaki@gmail.com

    VastaaPoista
  25. Ois kiva kokeilla jotain uutta, jos menkoista vaikka tulis hieman siedettävämmät tän avulla... :D ja sitä paitsi inhoon tampoonei ja siteitä ! Ja oishan se ekologisempaakin:)

    sssarar@hotmail.fi

    VastaaPoista
  26. Mä haluun ton! koska oon jo kauan meinannu hankkia tuon, mutten oo vielä saanu aikaseks. Ja sitteku kerralla menis niin paljo rahaa tohon. Oon kyllä kuullu muutamilta tosta hyvää :) sposti: mirssse@hotmail.com

    VastaaPoista
  27. vihaan menkkoja! niin monia juttuja on peruttu vaan siks että on menkat, koska ne on niin runsaat nii pitää aina pelätä että millon tulee läpi :s ois kyllä pelastus tää! :) sip.pura@hotmail.com

    VastaaPoista
  28. Mulla on tosi hankalat kuukautiset, oon tosi kipeä ja ne on tosi runsaat ja siteet ja tamponit molemmat aiheuttaa mulle tosi herkästi allergisia oireita/hiivaa joten tällänen ois kyl niin pelastus ja tekis varmasti menkoista niin paljon siedettävämmät!:)

    nunskinansku@luukku.com

    VastaaPoista
  29. Mukana arvonnassa :D Oon pitkään haaveillu tollasesta, ja kaverikin kertoi juuri hankkineensa sellasen. Vaikuttaa huippukätevältä :) Itse en voi sietää siteitä; tosi epämukavat ja ahdistavat ja rupee haisee. Joten käytän pelkästää tamponeja, ja se taas kuivattaa inhottavasti emätintä...:-/

    VastaaPoista
  30. ainiin ja osoite: maisy.m@luukku.com

    VastaaPoista
  31. Ostinpa itelleni vuosia sitten kuukupin, kallis hankita, toki olisi kannattava, mutta koko oli minulle liian pieni. Olen kuulemma kova vuotamaan, eikä pieni kuppi riitäkkään mihinkään :D siksi sen käyttö on vähän jäänyt...
    Mistäs näitä tietää, jos ei ole vertailu kohdetta :) Nyt olisikin vähän isomalle kupille tarvetta. Ja tietty pirteä väri ei olisi pahitteeksi!

    veeraripatti@hotmail.com

    VastaaPoista
  32. Menkat olis todellakin ok, jos olis kuukuppi, eikä siteitä ja tamponeja. Siteet hiostaa ja tulee ihottumaa, jonka saa parantumaan juuri kun seuraavat menkat alkaa. Ja alapää kärsii liiallisesta pesusta, joten sitä joutuu kuitenkin rasvaamaan. Ja tamponit kuivattaa kalvot. Joten kuppi olis todellakin pelastus, kun kerran köyhän opiskelijan budjetti ei sitä omasta pussista salli. :D

    i.will.be.king@hotmail.com

    VastaaPoista
  33. Hahah ihan outoo ennoo koskaa tienny mikä toi kuukuppi on ja ennoo koskaa vaivautunu lukemaan ees mistää googlesta, mut onneks nyt tiiän toi kuulostaa tosi jännältä :D
    Eli tarvitsisin ton, koska en kestä sitä tunnetta enää ku tuntuu et ois kuset housussa ku pitää sidettä tai sitä tunnetta ku on tamppooni ja tuntuu et se valuu ja valuu vaan.. toi kuulostaa nii varmalta että tollanen ois kiva:)
    noora-nompparelli@hotmail.com

    VastaaPoista