perjantai 16. marraskuuta 2012

Kirppari kutsuu!

Moimoimoi!

Lauantaina 17.11 eli ihan just meen äitin kanssa Valtterin kirppikselle! Tarjolla tulee olemaan paljon kaikkea jännää, tein teille vähän kollaaseja maistiaiseksi. Paikan päällä tulee tietysti olemaan huimasti enemmän kaikkea :) Check it out!
(koot vaatteissa xs-m ja kengissä 37-39)









Kipin kapin tulkaa ootte kaikki enemmän kun tervetulleita äitini ja mun pöytään ihmettelemään, löytyykö sieltä juuri sulle jotain kivaa :) Aika uusia tuotteita on myös paljon, eikä oo hinnalla pilattu.
Meidän pöytä on 980 alla olevasta kartasta näkee tarkemmin.
Nähäänhän lauantaina?:)





7 kommenttia:

  1. aijotko suorittaa koulun neljässä vuodessa ton sun masennuksen takia? ja uskotko että pystyt käymään lukion loppuun, vai ootko miettiny jos vaihtaisit amikseen?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä koitan lukion suorittaa loppuun saakka, neljässä vuodessa käyn.

      Poista
  2. Oon aina miettiny et kui pitkä oot? :D ja suhun ois tosi kiva tutustua!! Hyväksytkö facesaa kaikki kavereiks vai vaan tutut?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha:D oon 165 cm :) saahan muhun tutustua! No facessa yleensä kyllä vaan tutut koska mua häiritsee jos siel on jotain randomeita:D

      Poista
  3. kivoja vaateita kaikki muut paitsi toi joku edhardyn paita se ei oo oikee mun jutu mut muuten kaikki muu:) todellaki tuun tsekkaan!

    VastaaPoista
  4. Saitko myytyä kaikki ylläolevat tuotteet? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo pari jäi myymättä vaan! saatiin yhteensä äipän kanssa ainaki 300!

      Poista