tiistai 6. marraskuuta 2012

Jeffrey Campbell Everest

ÄÄÄÄäääääÄäÄÄ! Vihdoin! Oon super duper kauan odottanu, että saan mun ensimmäiset Jeffrey Campbellit! Love them! Löysin nää tosi halvalla täältä eli ne oli vaan 85e + toimituskulut, huh miten halpaa (suomessahan ne on jtn 200e?!) Albert muruseni (joka lähti juuri eilen kosovoon 2 viikoks nyyh) osti ne mulle myöhäseks synttärilahjaks kun ei oo kesällä vielä ostanut :)

No mutta anyways oon niin ilonen ja oon käyttäny näytä kokoajan sen jälkeen kun sain nää <3
Josta Albert ei oo ilonen koska oon sitä pikkuriikkisen pitempi noiden kanssa hahahah.



Vaikka nää kengät näyttääkin siltä, että niillä on mahdoton kävellä niin eieiei.
Korokepohjan ansiosta noi on varmaan mukavimmat korkkarit, jotka oon koskaan omistanu.
Ja nää on vielä nahkaakin :)


Nyt pitäs vaan mennä toi pohja vaihtamaan, etten liukastu ;D

Seuraavaks must have campbellit on nää ;


Mitäs pidätte vai pidättekö ollenkaan ^^





15 kommenttia:

  1. tosi kivannäköset :) Haluisin itekki pitää enemmän ihan korkkareitaki, muttaku oon niin pitkä että ei näytä kauheen kivalta kun kaverit on kaks päätä sitte lyhyempiä :( Mut tosi kivat, ja ihanat noi toisetki!

    http://illbewaitingforthislove.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. saako udella paikkaa josta noi löysit :p

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tekstissä on linkki sanan "täältä" kohdalla :)

      Poista
  3. sulle on varmaan sanottu tästä ennenki, mut etenki kahessa viime videossa näytät mun mielestä tosi paljon Jessie J:ltä :-)

    VastaaPoista
  4. Ah noi on niin ihania ! :-) Omistan noi valkoset pitsiset!

    VastaaPoista
  5. ÄÄ nyt tuli taas himo ostaa Campbellit ja eihän mun opintotuet mihinkään riitä :D
    Tosi ihanat kengät ja tykkään nuista pitsisistäkin tosi paljon!

    http://takeofmoment.blogspot.com

    VastaaPoista
  6. aaajj nuo valkoset on iiihanat!! :)

    VastaaPoista
  7. Oon niin kateellinen ! Itse haluisin kans mutta kun on niin kalliita :(

    VastaaPoista
  8. Noi valkoiset pitsiset on niiiin ihanat<3 mutta mustista tulee mieleen lady gaga... ;D

    VastaaPoista
  9. Ihanat!! Ite oon haaveillu noista pitsisistä jo iät ja ajat! :)

    VastaaPoista
  10. Aaa, nuo on vaan nii täydelliset kengät! Ite omistan niistä vasta feikit, ehkä tulevaisuudessa aidotki. Onnea ihanista kengistä <;
    Miten muuten noilta sivuilta tilaaminen, onnistuko hyvin + tuliko nopsaa? Kiitos(:

    http://matildannas.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onnistu oikein hyvin ja tuli tosi nopeesti! Ei kestänyt viikkoakaan :)

      Poista
  11. paljonko oli toimituskulut?:)

    VastaaPoista