torstai 6. syyskuuta 2012

My new babies



Tsaukki!

Tässä on mun super ihanat uudet cowboy bootsit !
Rakastuin niihin heti ensisilmäyksellä 5 inch and up blogissa. Menin suoraan äitin luo ja rukoilin, että se antaa mulle rahaa noihin haha. En yleensä ostakkaan mitään ellen oo silleen omg pakko saada.

Mutta nyt onneks omistan nää ja oon niin ilonen, ahh i love shoes :)
Yleensä onnistun rikkomaan mun kenkiä aika nopeesti, toivotaan ettei kengät kulu heti!

Kengät from Zara 129,90 e

Mitäs te tykkäätte mun uusista rakkaista?


7 kommenttia:

  1. Tosi kivat ja erikoiset:) mä alan taas himoitsee uusia nahkasaappaita kun säät kylmenee

    VastaaPoista
  2. njääh, en diggaaa

    VastaaPoista
  3. Ihanat on, ja tolla hinnalla varmasti (toivottavasti) myös laadukkaat ja kestävät :)

    VastaaPoista
  4. oiiiiiii!!! aivan ihanat!! ostaisin jos ois varaa :(

    VastaaPoista
  5. oumaikaaad!!!! löysin su blogi iha vahingos ja mitä vitsii!!? oon iha sika ilone!!!!!!!!!:):):):):)) olit mun iha suosikki iholla sarjas ja sit ain ku sä teit jotai ni ajattelin et no jos siniki ni kyl mäki voin!!:D oot mun esikuva :) äääää en pysty uskoooo et oikeesti löysin su blogi iha hupsistakeikkaa! voi vitsit :):):))) ! oot iha huippu ja nii joo muute siistit kengät!;)

    VastaaPoista
  6. No kyllä on hinnalla pilatut !! :O

    VastaaPoista