keskiviikko 5. syyskuuta 2012

IHOLLA KARONKKA

Hola!

Olin tossa yks perjantai Ravintola Ilmassa pasilassa viettämässä iltaa Iholla porukan kanssa. Tosin näin päähenkilöistä Esin ja Maria ei päässyt paikalle :( Kyseessä oli siis ns. loppubileet tai jotain vastaavaa haha. Oli kuiteskin tosi kiva nähä kaikkia pitkästä aikaa! Vähän tuli haikee olo, kun taas tajus etten oo kuvaillut mitään ja kamera vaan pölyttyy laatikossa. Se on niin helppoa antaa vaan materiaali eikä tarvi mitään muuta tehä kun kuvata. Pitää varmaan ite opetella leikkaukset sun muut :)





Saara, minä, Pia, Heli           


Iholla sarjan ohjaaja, Iris

Ootteko muuten huomannut, että Iholla sarjan 1.tuotantokausi on taas alkanut subilla arkisin klo 18.30?
Onko kukaan päätynyt kattomaan uudestaan :)?

28 kommenttia:

  1. iholla oli paras sarja! olin ihan täysin koukuttunu siihen! :) en oo nyt uudestaan kuitenkaan alkanu katsoon kun tohon aikaaan yleensä jotain muuta tekemistä! :D

    VastaaPoista
  2. Moi! Päädyin ton Ihollan kautta tänne sun blogiin :). Oon vähän jälkijunassa eli katoin Katsomossa olleet jaksot (jaksosta 17 eteenpäin) pari viikkoo sitten, ja nyt pääsen vihdoin kattoon niitä alkujaksoja. Oon kyllä tykännyt ihan mielettömän paljon! Ihana tää sun blogi myös, ja kivoja kuvia tapaamisesta :).

    VastaaPoista
  3. kyllähän siihen sarjaan koukkuun jäi ja nyt on tullu uusintojakin katsottua. Harmitti ihan sikana kun tuon ohjelman piti loppua! :D varmaa itellekkin vähän autoa katsoa itseään telkkarista :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha on se joo sen takii en katokkaan sitä nyt :p

      Poista
  4. Iholla sarja on kyllä niin koukuttava ja katon uusintojakin aina kun mahdollista :D

    VastaaPoista
  5. Mää oon netistä ruvennut teitä uudestaan kattomaan!:) oli kyl nii hyvä se sarja. Tiiätkö sää yhtää millon se 2 tuokkari alkaa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. taitaa alkaa sitten kevään puolella, samoihin aikoihin kun iholla 1 alko ensimmäistä kertaa:)

      Poista
  6. Mä huomasin sattumalta eilen ja jäin katsomaan :)

    VastaaPoista
  7. iholla oli kyl niin hyvä ! oli niin ihanaa kun kaikki siinä oli niin aitoa jne. monesti jaksoissa itketti kun pystyi samaistua niissä surullisissa hetkissä yms ;( JA SINI oon kyllä niiin kaunis ! :)

    VastaaPoista
  8. pakko sanoo et tykkään iha hirveesti sun kulmakarvoist haha :DD

    VastaaPoista
  9. lukekaa mun blogia, dancing-on-roses.blogspot.com (kantsii!!)

    VastaaPoista
  10. oot tosi kaunis! (: ja seurasin sarjaa :)

    VastaaPoista
  11. Pakko myöntää et mones kohdas ku sä itkit, mä itkin kans! Eniten mieleen jäi se ku Keni ei antanu sun tehä ruuaks niit kanoja ja sit soitit sun äidille. En tiiä mikä siinä oli, ehkä jotenki samastuin suhun ja sun fiilikseen! Vaikutat tosi ihanalta ihmiseltä :) tsemppii kaikkeen!

    VastaaPoista
  12. Tiedätkö noista muista iholla-naisista, että onko heillä blogia?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. esinillä on ainakin: http://aamubreeze.blogspot.fi/

      Poista
    2. Esinillä on tuo yllä oleva ja myös maikkarin sivuilla http://blogit.mtv3.fi/1989/author/esingungor/

      Helillä on blogi Ellen sivuilla http://www.elle.fi/blogit/heli-la-chipie

      Marialla on blogi kaksplussan sivuilla http://blogit.kaksplus.fi/pe-pe-pe-2/

      Poista
  13. Oot tosi vkaunis ja ihana!!
    Mitä mieltä sä oot Helist?:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä,tarkoitan kaunis*

      Poista
    2. haha kiitos:) mun mielestä Heli on super mukava ja ihana tyyppi ! :)

      Poista
  14. Kun sarja alkoi subilla viime vuonna en oikein innostunut,mutta nyt kun huomasin uusintojen alkavan päätin alkaa seuraamaan ja nyt olen ihan koukussa!!! Täytyy sanoa että olet lempi"hahmoni" sarjassa. Oon samastunu suhun ton ohjelman myötä,koska mun elämä on tosi samanlaista. Vaikutat tosi ihanalle ihmiselle ja ku löysin tän blogin olin ihan fiiliksissä:DD Mut hyvää syksyä sulle ja kaikke hyvää:))!!

    VastaaPoista