keskiviikko 12. syyskuuta 2012

Angled bob haircut


Ciao! Noissa yllä olevissa kuvissa on mun uus tuleva haircutti! Oon tosi kyllästynyt näihin mun hiuksiin, kun ne on niin huono kuntoset. Johtuu varmaankin siitä, kun tein sen liukuvärjäyksen. Vaaleet osat hiuksista on ku heinää :) En nykyään kauheesti jaksa edes pitää hiuksia auki kun niihin menee hermot. Joten tällästä oon nyt ajatellu haha, piristäis muuteski uudet hiukset tätä harmaata syksyä.

En vaan oo vielä ihan varma pidänkö ruskeena vai värjäänkö uudestaan punaseks (ikävä niitä) vai mitä oikeen teen.
Mitä mieltä ootte hiustenleikkuusta ja väristä?

14 kommenttia:

  1. Mä kannatan punaista väriä!! :) Se sopii sulle ihan täydellisesti.

    VastaaPoista
  2. suklaan tai puna ruskeet (ei kauheen tumma) ja sit toi leikkaus ! TÄYDELLISTÄ =) sopis sulle ! (:

    VastaaPoista
  3. Oon miettiny just tollast hiusmallii jonka voidin leikata! Mut sit vast wanhojen jälkee et saa jonku kampauksen laitettuu :) mut just ton takii kans et oon niin kyllästyny ja haluun jotain uutta :) sopiii varmasti sulle noi!

    VastaaPoista
  4. ihanat hiukset olis! sopis sulle varmasti tosi hyvin :-)

    VastaaPoista
  5. Kannatan leikkausta ainakin! :) Itelle leikattiin tohon tyyliin toukokuussa ja uudelleen elokuussa. Enkä katunu. Kivaa vaihtelua. :)

    VastaaPoista
  6. pidä ruskeena!! :) sopii sulle :)

    VastaaPoista
  7. Pidä ruskeena:) tuleva malli on kyl kiva!

    VastaaPoista
  8. Leikkaa vaan ne kuivuneet latvat pois :) sulle sopii noi pitkät hiukset! Mutta väri on aivan sama. Mun mielestä ruskee on paras mutta punanenkin on ihana :o ja luulen että jos leikkaat tollaset hiukset niin se näyttäis varmaan ihanalta <3

    VastaaPoista
  9. Ruskeena! :) Ja oii leikkaa tollasiksi!!! :)

    VastaaPoista
  10. punaset sopii paljon paremmin !! :)

    VastaaPoista
  11. Leikkaa lyhyet ja ruskeiksi (sopis sulle) ! :)

    VastaaPoista
  12. nykyyää tosi monella on tollaset lyhyet ja ne on niiin ihanat :) ehdottomasti leikkaa!! ja värjää luonnollisen ruskeeksi :)kuvaa tänne sitte!! :)

    VastaaPoista
  13. LOVE HER!!!!


    nice blog, visit my blog :))

    www.fashionrella.com

    kisses

    VastaaPoista
  14. Joo! Leikkauta tollasiksi. Tuntuis että sopii sulle. :) Ja ruskeaksi!

    VastaaPoista