torstai 2. elokuuta 2012

Outfit & Poem

Ciaooooo!

Tänään on ollu mahtava päivä! Kauan oon katellut äkkilähtöjä, että pääsis ulkomaille ja nyt löytö hyvä. Lähen siis huomenna Turkkiin 2 viikoksi Albertin, hänen siskon ja veljen kanssa. Tai no oikeestaan se on jo tänään. Oon ihan innoissani :) Mutta tosiaan kävin kans äitin kanssa leffassa kattomassa elokuvan on the road joka oli melko outo. Sitten käytiin syömässäkin.

Tässä päivän asu ;







Paita Zara
Toppi h&m
Hame h&m 
(kyseinen hame löytyy päältäni tästä iholla sarjan kuvasta)
Kengät Brash
Korvikset Kalevala


Teille vielä pähkinä purtavaksi, nimittäin mun uusin runo ;

Happily ever after, years filled with laughter.
 Enormous castles, gardens of roses and HOPE.
Souls like dolls trying to stay alive only to avoid the rope.
Wishes, kisses, stars and WARS.
So why attend to sail upon dreams of a fairytale?

Palaillaan parin viikon päästä ;)

23 kommenttia:

  1. jeee onnea : D olipas tosiaankin äkkilähtö.
    rentoudu siel ennen uutta kouluvuotta! :))

    VastaaPoista
  2. minne lähet? :)täällä on kans yks joka lähtee itseäasiassa NYT :D

    VastaaPoista
  3. Mäki lähen turkkiin 4 . päivä elokuuta eli ihan just! Nii mihin päin turkkia meet? Me mennää alanyaan! :D

    VastaaPoista
  4. ootko värjänny tukan? ihana kuitenki! :) niii ja nauti!! ihan epistä :DD

    VastaaPoista
  5. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  6. herranjestas oot kyllä niin kaunotar! :)

    VastaaPoista
  7. eikö albert oo intissä??:D

    VastaaPoista
  8. Kuinka pitkä sää oot ?:)

    VastaaPoista
  9. Oi Turkkiin <3 Pääsisinpä minäkin, töitä vaan nyt pitää tehdä... Minne päin menet? Mä oon käynyt Alanyassa vuodesta 2009 lähtien. Mulla on turkkilainen kihlattukin :D Pitää nyt vaan kestää tää huono sää Suomessa, ensi vuonna muutan sitten Turkkiin. Vietä kiva loma :)

    VastaaPoista
  10. menkää karibialle se voittaa kaikki tommoset turkit kreikat egyptit jne.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tietysti voittaa mutta en kylve rahassa.

      Poista
  11. näytät erilaiselta ku ennen, viel parempaan suuntaan:) vähä hiukset vaalentunu ni vaikuttaa ainaki!
    ja onneks pääset matkalle:)

    VastaaPoista
  12. Ihana toi sun mekko! Tykkään hirveesti sun blogista, siksi mulla on tunnustus sulle mun omassa blogissa. :)

    VastaaPoista
  13. kivoja kuvia ja olet myös todella kaunis!

    VastaaPoista
  14. oi vitsi, ihan sairaan ihana asu!! ja oot niin kaunis as usual:)

    VastaaPoista