keskiviikko 11. heinäkuuta 2012

Nailpolish Cocktail

Ciao!

Mulla on tänään ollut tosi tylsä päivä kotona ulos lähteminen ei oikeen innosta kun on niin surkea sää. Joten päädyin sitten kokeilemaan oman kynsilakan tekemistä! Se on tosi helppoa ja nopeeta, eikä sitten kenelläkään oo samaa kynsilakkaa kun sulla itelläs. Sillon voi myös tehä kynsilakasta just semmosen ku haluaa, jos on tarpeeksi värejä tietty :) Tulee ihan mieleen ala-asteen kuviksen tunnit haha, värien sekottelua.



Tosiaan sekotin näitä kolmea enimmäkseen painotin tota sinistä ja vihreetä. Pinkkiä laitoin, että sais jotain vivahdusta.

Lopputulos ;



Sitten varpaisiin laittelin kanssa tätä omaa cocktailia. Vihreellä alotin ja lisäsin pisaran tota punasta, joka antoi ruskean värin. Sitten lisäsin vielä noita pinkkejä taas sen vivahduksen tavoittamiseksi.

Lopputulos ;


Kuvissa ei ehkä kauheen hyvin näy, mutta ite oon ainakin tyytyväinen!

Mitäs luulette aijotteko itse kokeilla?




14 kommenttia:

  1. Mun kaikki kynsilakat on niin höttönä et iha turha kokeilla mitää. Pitäs ostaa lisää :3

    Onks muute uus banneri, tosi kiva :D

    VastaaPoista
  2. mistä noi jäljet on tullu sun ihoon ja miks?:o

    VastaaPoista
  3. vähä kivat =) mut hei ois aivan mahtavaa jos tulis esittely postaus sun kengistä ;D !

    VastaaPoista
  4. vitsit että tuli kivan värisiä!

    VastaaPoista
  5. Tykkään :) Ois ihana nähä lisää videopostauksia :)

    VastaaPoista
  6. Olen ihan samaa mieltä kuin joku toinen ano, että kenkäpostaus ois tooooosi kiva :)

    VastaaPoista
  7. Hirmu kivat! :) Tää sun blogi on muuten yks mun lemppareist, ihania postauksia! <3

    VastaaPoista