tiistai 19. kesäkuuta 2012

Just chillin'

Heya!

Olin tänään kaupungilla näkemässä kallio ystävyksiä! Kaikki tyttöset ei päässy, mutta ainakin osa :)
Oli kyllä tosi vaikeaa herätä aamulla 10 aikaan. Unirytmi on ihan sekasin, mutta kai se saakin olla näin lomalla. Tosiian käytiin vapianossa syömässä (surpriseeee!) ja mentiin jälkkäriksi jogo baariin.
Terveellisempi vaihtoehto jäätelölle!









Mekko Tally Weijl
Korkkarit Mötivi

Pari ostosta tarttu mukaan. Oon mekkofriikki ja mun oli vaan pakko saada joku uus mekko, koska musta tuntuu ettei mun vaatekaapissa oo mitään.
Pitkän etsinnän jälkeen löysin tän ihanuuden.


Mekko JC 9,90


Mineraalipuuteri Gaya 45,00


Ja uudet sudit uuteen puuteriin. En raaskinut ostaa kalliimpia haha.
Molemmat from h&m 2,95 kpl

Toi uus mineraalipuuteri on muuten ihan superi, suosittelen kaikille!
Hinta kirpasee kerran, mutta puuterin pitäis kestää 8 kk :)

Mitäs pidätte tosta mun uudesta bannerista, is it a keeper?

21 kommenttia:

  1. Noita jugurttiherkkuja pitäisi päästä maistamaan. Näyttää niin hyvältä :)

    VastaaPoista
  2. Niiin tyylikkäänä taas liikenteessä :)Mä pitäisin enemmän bannerista, jossa olis sun kuva. Jotain omanlaista!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos! joo oon samaa mieltä haluun kans semmosen bannerin :)

      Poista
  3. Banneri on ehdottomasti a keeper! Hiano!

    VastaaPoista
  4. IHANA BANNERI! ja toi jugurttijudu on iha törkeen hyväää8) ja ooot niin kaunis!!

    VastaaPoista
  5. Mä maistoin viime perjantaina ekaa kertaa Frozen jogurttia, mutta otin siihen pätkistä ja valkosuklaata. Luulen, että marjat tai hedelmät olis ollut parempia, mutta tuolla oli lähinnä vaan jotain hilloja. Ois kiva päästä semmosen paikkaan missä ois tuoreita marjoja.

    VastaaPoista
  6. Hei tosi kiva toi uus logo, pidä se :)

    VastaaPoista
  7. noi h&m:n sivletimet on mulle ainaki parempia ku mun omat kalliimmat siveltimet, tai siis vaik ne on noin halpoja nii oon tykänny tosi paljo:)!

    VastaaPoista
  8. jes mä löysin sun blogin nyt :D mut haluisin viel tietää mikä sun formspring on :D? t.iholla sarjaa seurannut fani XD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. XDDDDDDDDDDDDDDDDD hyvä vinttis

      Poista
    2. mun formspring on tossa oikeessa reunassa:)

      Poista
  9. mulla on itellä ollu tuo sama puuteri , ja kesti ehkä sen kuukaude, vaikka tosiaa lupailtiiki jotaki vuotta ! ja iha normaalisti sitä käytin ja kerran päivässä..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mulla se on ollut nyt 3 kuukautta mutta aika lopussa on. Senhän piti kestää 8kk!

      Poista