keskiviikko 16. toukokuuta 2012

Ich bin eine berliner

Guten Tag!

Oon ollut tässä aika monta päivää kipeessä, siksi ei postauksia oo tullut. Oon yrittänyt lataa sitä vastausvideota koneelle kaikilla koneilla jotka meiltä kotoa löytyy, mutta kun ei onnistu! Varmaan kun on kaikki applen koneita..argh! Mun iPhonekin lagailee kokoajan. Puhelut katkeilee itestään ja koneelle ei saa edes ladattua yhtä hiton videota. Mutta silti sitä applea niin hehkutetaan! Enpäs hehkuta minä enään.

Mutta joo tosiaan koitan huomenna Albertin koneelle ladata ja saada tänne, toivottavasti onnistuu :)

Koska mulla ei oo mitään postattavaa/kuvia lähipäiviltä, niin kelasin laittaa vähän kuvia mun ysin luokkaretkestä.
Oltiin Berliinissä ja oli super mahtava reissu! Tosi paljon hyviä muistoja on jäänyt.
Jos Berliinissä ei puhuttais saksaa, muuttaisin sinne heti!

















Suomalainen eksynyt berliiniin?











Me naiset olemme siistejä, eikös?




"hot german guy in sight!"



Jos et päässyt kattomaan mun livevierailua niin tässä ja tässä on vierailu tekstimuodossa, tosin tiivistettynä.
Tänään tulee mun viimeinen jakso ja sitten onkin koko juttu mun osalta ohi!
Mulla on tyhjä olo, nyyh.

Btw, jos olet 18-60-vuotias nainen, niin hae mukaan Iholla-sarjan toiseen kauteen tästä !

Sini




36 kommenttia:

  1. Arhg, hakisin Iholla -ohjelmaan, jos ei pitäisi olla PÄÄKAUPUNKI SEUDULTA! :( Turkuun vois tulla sellainen.. Mun on pakko kysyä, et miten pitkä oot? =D Mulla on koko ajan sellainen kuvitelma, et oot tyyliin 170cm!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nii se on aika harmi :/ mutta kun on kaikkia tapaamisia ja kuvauksia jne. niin on vaikeeta jos naiset asuu ympäri suomea. Haha oisinpa! Oon 164,5cm :)

      Poista
  2. Tiiätkö miks tähän iholla-ohjemaan ei saa hakee enää 16 vuotias? Saako kysyy et miks sulla on masennukseen lääkitys? mistä sun masennus johtuu? ei oo siis pakko vastata jos koet että tää on liian henkilökohtanen kysymys.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Varmaan kun alaikäisen kanssa on hankalaa pitää olla niin tarkka kaikesta. Varsinkin jos mulla on esim kavereita jotka on alaikäisiä heidän vanhemmiltakin täytyy saada kirjallinen lupa kuvaamiseen. Masennukseen saa lääkityksen jos nähdään tarpeelliseksi ja minulle se on tarpeellinen. Ja mistä se johtuu niin sitä on nyt vaikea alkaa kenenkään selittämään :)

      Poista
  3. iha pakko kysyy, et onko ton sarjan myötä tullu sule jotai ongelmii sun vanhempien kanssa? tarkotan lähinnä sitä, et jos ne on kattonu nuita jaksoja nii mite ne suhtautuu sun juomiseen/siihen pakoiluun? Ja en siis kysy vittuillakseni jäi vaan vaivaamaa, kun katoin eilisen jakson, jossa mietit sitä :)
    Vaikutat tosi mukavalle! :)

    VastaaPoista
  4. Mä ki mietin tota ihan samaa että miks ei nyt enä 16 vuotiaita? (:

    VastaaPoista
  5. Hei Sini!

    aivan sairaan upee ja mahtava loppu sun osalta oikeesti! kuinka paljon rohkaisetkaan masennuksesta kärsiviä ihmisiä sun asenteella ja sanoilla. Tiedöt mistä puhut ja se on hieno!! siis tuli ihan itelläkin tippa silmään kun katteli ja kuunteli! Toivottavasti jatkat tätä blogia ja susta saa lukea ja kuunnela (videopostauksia) täältä vielä vaikka kuinka kauan!<3 siis oli niin "raastavaa" kuulla kun sanoit "palapelin osaset menivät oikealle paikalle,nyt musta tuntuu siltä,VOI ETTÄ KUN SE TUNTUU IHANALTA.. moikka" ja stop siihe.. Sinin taival päätty iholla sarjassa noin ihanaan loppu puheeseen.. siis koko jakso oli sellanen mitä plkäsin koska olen itse todella herkkä ja pelkäsin että alan itkee,koska tää sarja on saanut mutkin ymmärtää että mä en ole aina yksin,vaikka olenkin paljon yksin kotona..saman ikäinen kun sä ole) olit niin ihana koko kauden ehdottomasti paras vaikka oli siellä pari ihanaa muutakin.. kuten Marja!

    susta tulee tosi paljon mieleen Demi Lovato!

    http://www.youtube.com/watch?v=r_8ydghbGSg


    Sori kun tuli tällänen romaani,mutta toivon sulle kaikkea hyvää ja paranemisia masennukseen. Alhaalta on vain tie ylös ja ylhäätlä tie vain korkeammalle pidä mielessä! ja onnea sulle ja Albertille!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos niin paljon ihanasta kommentista! Oisinpa vaan yhtä kaunis kun demi:)

      Poista
  6. Mullekin jää tyhjä olo. Uskomatonta miten paljon iloa voi telkkarisarjasta olla! Kiitos Sini, kun jaoit pätkän elämääsi meidän kanssa :) Olit aivan mun lemppareita sarjassa, vaikka olet mua 10 vuotta nuorempi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tälle kommentille propsit, oon täysin samaa mieltä! Ihan kauheeta ajatellakkin, että iholla sarjan nykyinen tuotantokausi loppuu! Ainut sarja mikä mua kiinnostaa ja kiehtoo, nyt sekin sitten loppuu nouu mä en kestä!!:( Onneks Sini sulla on tämä aivan mahtava blogi jota on mukava seurata, kaunis kiitos siitä. Vaikutat todella ihanalta tytöltä ja sua ei voi muuta kuin ihailla.:) Ihanaa kesän odotusta Sinille!!:)

      Poista
    2. Voi kiitos molemmille! Samoin:)

      Poista
  7. Moikka sini!
    Mä tahtoisin kans omalta osaltani toivottaa sulle oikein hyvää jatkoa!
    Mulle myös jää tyhjä olo, sama kuin olisi hyvän kirjan saanut loppuun :)
    Paljon, paljon Tsemppiä koulunkäyntiin, sekä masennuksen selättämiseen! U can do it!

    VastaaPoista
  8. Hei!

    Löysin sun blogin ihan vasta ja tää on ihana! Ja mahtavaa, että olit mukana Iholla sarjassa ja kerroit tosi rohkeesti kaikesta, mikä on ihan mahtavaa! Oli kiva huomata, että jollakin muulla nuorella ei mene aina hyvin ja että joku muuki aattelee syvällisä välillä! Kiitos siitä :)) ja vaikka koulu o väillä täyttä paskaa niin life goes on!


    pps. tosi ihana toi punanen takki, näin btw :D

    VastaaPoista
  9. Miten sun äiti suhtautu niihin jaksoihin missä poltit/joit? :) Oot mun lemppari!

    VastaaPoista
  10. Tosi rohkaseva toi sun lopetus Iholla-sarjassa. Mullekin tulee tosi tyhjä olo ku se loppuu, oon seurannu sitä niin tiivistii ja musta tuntuu, että tuntisin teijät kaikki vaikken tunnekaan. Iholla on paras kotimainen sarja pitkään aikaan. Kiitos, että olit siinä mukana ja kaikkea hyvää sulle Sini:)

    VastaaPoista
  11. mis te olitte risteilyl kun saitte noit juomii ja muit ala ikäsinä ? ja minne ois päässy ilman valvojaa risteilylle alaikäsenä ? oo kiltti ja vastaa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oltiin pietarin risteilyllä ja sinne pääsis ilman valvojjia :)

      Poista
  12. Osaatko tarkemmin kertoa sen videokameran mallin tai löytää nettikaupasta samanlaisen? :> Oli meinaan niin hyvä kuva ja ääni siinä, niin itsekkin pitäis ostaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kamera on Sony Handycam HDR-PJ30VE ja jos itse aijot ostaa niin varaudu korkeaan hintaan. Ei nimittäin oo ihan halvimmasta päästä:/ Muistikorttikin 250e!

      Poista
  13. Oli tosi kiva seurata sua Iholla-sarjassa, kiitos siitä:) ja hyvää jatkoa!

    mietin muuten että aika harmi että tuossa uudessakin tuotantokaudessa on yläikäraja. tiedän nimittäin itse parikin 70-80 vuotiasta erittäin kiinnostavaa ja menevää naista, joiden seuraaminen olisi varmasti mielenkiintoista.

    VastaaPoista
  14. Tää ei liity mitenkään tähän sun postaukseen,mutta oon miettiny itelläni masennusta jo kauan ja haluaisin tietää miten sä ite oot selvittäny onko se sulla.Menitkö sä ite jonku puheille ja minkälaisia "oireita" sulla oli?

    VastaaPoista
  15. ^ Nii ja vielä tohon edelliseen viitaten,että tiiän ettet tosiaankaan mikää lääkäri oo,mutta ois kuitenki kiva tietää vähän jotain noista,koska ei netistä saa jotenki kaikkee tarpeellista selville.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oireet vaihtelee kaikilla. Suosittelen, että hakeudut esim. koulupsykologin puheille jos opiskelet. Muuten suoraan lääkärille :)

      Poista
  16. haluisitko kertoo et onko sulle tullu mitään sanktioita noista sun ''valehteluista'' tossa iholla sarjasssa, kun muutaman kerran oot huijanu sun äitiä. Esim, se että albert tuli mukaan sinne pietarinristeilylle ja kun kusetit että oot sen sun kaverin mirkan luona jo nukkumassa tyyliin. Tai onko sun äiti ylipäätään nähnyt niitä pätkiä/jaksoja? :) On pitäny jo pitkään tulla kysymään sulta tätä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tietysti se on nähny ne:D Eipä oikeestaan oo mitään tullut niistä. Paitsi pietarin risteilystä, mutta siitä äiti sai tietää ennen kun se tuli telkkarista.

      Poista
  17. toi oli tosi rohkasevaa kuulla kun vikassa jaksossa puhuit siitä sun masennuksesta:) tosin mä en ihan allekirjoita kaikkea mitä sanoit, esim siitä että ei tarvitse aina tuntea tällä tavalla. musta tuntuu että mä tuun aina olemaan hieman masentunut, tai tälläinen. mä kävin vuoden terapiassa ja se tuntu et autto, mut nyt vuoden päästä siitä kaikki ajatukset on palannut vähän laimeempina mutta palannu kumminkin. oon vaan hyväksyny sen etten koskaan tuu olee täysin terve ja nauttii elämästä täysillä, tää vaan on osa mua. joskus menee paremmin ja joskus tulee näitä huonompia ajanjaksoja jolloin kaikki tuntuu niin turhalta...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei! Puhuin yhessä jaksossa myös ihan samalla tavalla. Välillä musta tuntuu, että pakko vaan hyväksyä itteni tälläsenä. Ettei masennus katoa ja se on osa mua. Multa myös aina välillä menee täysin usko terapiaan eikä tunnu että sillä pääsee minnekkään. Mutta jos niin ajattelee ei tietystikkään voi parantua, joten vaikka välillä ei mee hyvin nii muista kuitenkin jaksaa uskoa parempaan :) ! Mäki koitan :)

      Poista
  18. Minkälaisista asioista sielä terapiassa ylensä jutellaan?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. sellaisia mistä itse haluaa jutella:) tietysti terapeutti/psykologi jne. kysyy kysymyksiä myös.

      Poista