torstai 10. toukokuuta 2012

I like my money where I can see it, hanging in my closet.

Aloha !

Kiitos tosi paljon kaikille, jotka pisti edelliseen postaukseen kysymyksiä. Niitä tuli ihan hirveesti! Viikonlopun aikana kuvaillaan vastaukset Albertin kanssa ja pistän sitte heti tänne :)
Olin tänään live vieraana Subin netissä, sattuko kukaan tsekkaamaan? Mitä piditte?

Mun mielestä se meni ihan hyvin, aika outoa kyllä oli. En oo ikinä tainnu edes kuulla tommosesta systeemistä. Se olikin varmaan viimenen tommonen juttu Iholla-sarjaan liittyen. Kävin viime viikolla kattomassa vikat jaksot, tuli niin haikee olo! Ja enää tää ja ens viikko nii sitten onkin koko sarja ohi, nyyh :(

No mutta kuiteski asiasta kukkaruukkuun tässä päivän asusta kuvia :)






Paita - h&m
Housut - Pieces
Takki - Nelly
Kengät - Bershka
Koru - Egyptistä


Eväät 2,25 e en voi uskoo että ostin noi niin halvalla!




Webin ääressä vastailemassa kysymyksiin :)

Mukavaa iltaa!

Sini

26 kommenttia:

  1. jes oottelinki noita aita kuvia ;) niinku sanoinki jo koulussa sun kuvat onnistuu aina !

    VastaaPoista
  2. siis mä en tajua kun olisin halunnu nähdä sut siinä livevierailulla mut subin sivulla oli niin epäselkeet ohjeet että en tienny mistä sinne olis sitte päässy!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mulla oli ihan sama juttu! en vaan yksinkertasesti löytäny sua sieltä... :( olin n. puol viiden aikaa siel, kauan se sun vierailu kesti?

      Poista
    2. Mäkään en löytäny sinne :( Vaikka kuinka yritin ettii miten pääsisin sinne...

      Poista
    3. Voi ei:( se vierailu alko siis 16.00 ja kesti about 30 min. Video tulee mahdollisesti jälkikäteen nettiin :)

      Poista
    4. no sitte kun se tulee ehkä nettiin, niin voitko linkata sen sitte johonki sinun postaukseen?

      Poista
  3. Oi, oot taas niin ihanan kaunis noissa kuvissa! Mä katoin sitä livevierailuu, meni just hyvin:)! olis saanu kestää pitempäänki, sun elämästä ja ajatuksista on nii kiva kuulla.

    VastaaPoista
  4. mitä toi alpro soya juttu on? :D

    VastaaPoista
  5. Sellasta soija kaakaojuomaa:) tosi hyvää!

    VastaaPoista
  6. tummatukka takas kaunis suvi! nyt oot ihan hippimäisennäkönen!eieieiei

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kyllästyin niihin ja tykkään näistä:) Mut jos maksat niin okei!

      Poista
    2. toi uus tukka on parempi, tätä päivää ;)

      Poista
  7. Ei vitsi oot kaunis♥;o Oon kateelline sun ulkonäölle!!!...btw oot mun esikuva(; Oon kattonu ja seuraillu tota Iholla -ohjelmaa ja sust vaa on jotenki tullu mun esikuva:o Entiiä miks mut näin se vaan menee;D Hyvää kevään jatkoo sulle<3(:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! Oho hassua kuulla mutta kiitos paljon ja samoin<3

      Poista
  8. Oot oikeesti ihan sairaan kaunis !! :) Sua oon alusta asti seurannu iholla-sarjassa ja oot mun esikuvani ! :'p Toivottavasti sulla on kaikki hyvin. Olis kiva joskus nähdä vaikka kadulla ! (: Hauskaa kevättä ! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos! On kaikki hyvin aaww:) Samoin!<3

      Poista
  9. nii olit kuukauden siel jenkeis? kärsikö sun koulunkäynti?

    VastaaPoista
  10. Mä katoin sen live-haastattelun ja meni sun osalta ihan loistavasti!:) Ainoo mikä häiritsi oli se että äänet kuulu jostain syystä tosi hiljaa, mutta se on tietysti Subin oma vika. Mä katoin iholla-sarjaa suurimmiks osin jälkeenpäin netistä ja sillonkin kelasin aina vaa niihin kohtiin joissa sä oot koska olit vaan paras :) Ootko miettiny hakevas johonkin leffaan tai sarjaan näyttelee? Sussa ois ainesta:) Ihanaa kevättä<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! Kyllä mä oon miettinyt joo:) kiitos paljon ja samoin!<3

      Poista
  11. Oot ihan älyttömän kaunis, rakastan sun tyyliäs!

    VastaaPoista