perjantai 4. toukokuuta 2012

Give a girl the right shoes, and she can conquer the world.

 Hejsan! Paljon on pyydetty videota, mutta mulla ei oo vielä muistikorttia videokameraan joten en voi vielä tehä sitä :( Mutta sitä odotellessa toivottavasti tää video kelpaa haha :)


Sitten vielä päivän asu!










Paita - h&m
Housut - Pieces
Takki - Zara
Kengät - Steve Madden
Risti - Glitter
Sormus - Bijou Brigitte

Mulla ei oo mitään ihmeellisä suunnitelmia, Albert tulee meille tänään yöks. Pitää siivota eka !
Pitäkää te hauska viikonloppu ;)

Sini









20 kommenttia:

  1. Voi miten kiva oli löytää tää sun blogis! oon seurannu iholla-sarjaa ja oon siinä jo kadehtinu sun ulkonäköäs, oot mielettömän nätti! :) ja muutenkin ohjelman perusteella hirmu mukavan ja sulosen olonen tyttö! :>

    VastaaPoista
  2. oot ihan älyttömän kaunis!

    VastaaPoista
  3. ihana toi kärpänen sun kengässä! <3 koristaa hyvin sun kenkiä ;) ei mut kelpais mullekki... rahaa ei ol, hyvä jos ruokaa saa :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nii munkin mielestä näyttää tosi kauniilta. Voi ei, toivottavasti tilanteesi paranee!

      Poista
  4. kuinka pitkä mahdat olla?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jännä Sini, oon 13-v ja 165 cm.... Haha. Ei mut läppä läpäl!

      Poista
    2. Niin mäki olin 13 vuotiaana lähes yhtä pitkä ku nyt :)

      Poista
  5. oon ihan koukuss iholla sarjaa ja varsinki parhait jaksoi on ne mis sä oot, joihinkin juttuihin voi niin hyvin samaistuu! must oot niin rohkee ku oot uskaltanu mennä siihen ohjelmaa, mut super hyvä juttu et menit!=) ps. ja ihan super ihanat kengät!!

    VastaaPoista
  6. sini ihanat housut!:)

    VastaaPoista