tiistai 29. toukokuuta 2012

Because when I shop, the world gets better

Hello!

En tiiä mitä tein ja mua ärsyttää. Otin asukuvia ja jotenki ne ei vaan päätyny mun koneelle tai ei ainakaan kaikki vaan ne surkeimmat. Mua ärsyttää ja en jaksa mennä ottaa uusia, joten nyt vaan parista ostoksista kuvia.

Aurinkolasit Kappahl 9,95e

Mitkään aurinkolasit ei koskaan oo sopinu mulle mun elämän aikana, paitsi nyt!
Rakastuin näihin ja mun mielestä ne näyttää kivalta ja oon super tyytyväinen.


Mekko Zara 35e

Albertilla on päättäjäiset perjantaina ja se on hyvä tekosyy ostaa uusi mekko hihii!
Tykkään kans tästä tooosi paljon.



Korvikset Zara 12,95e

Nää oli vaan tämmönen omg pakko saada ostos ;)


Koeviikko on ohi ja koulua ei perjaatteessa edes oo, jotain turhia päiviä vaan.
Lomaa on odotettu!
Nyt taidanki lähteä tekee ruokaa ja rentoutumaan, oon ihan poikki.

Ciao!

Sini

ps. pyöriny tää päässä koko päivän ! 






12 kommenttia:

  1. Mulla on ollu iha aina sama ongelma! Mitkää aurinkolasit ei oo ikinä sopinu, kunnes löysin ginasta aika muikeet kympillä! :)

    http://www.evelyngoesnuts.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. haha tiiän ton tunteen ku aladdin soi päässä:DD

    VastaaPoista
  3. aaaa toi aladdin on niin ihana <3 pitäis taas kattoo kaikki disneyn leffat! :)

    VastaaPoista
  4. Ihana mekko! Zara ei petä koskaan.
    Niin ja koska minäkin näin sut Ihollassa (kunnia sanaväännöksille) niin oot tosi sympaattinen! Ainakin sen vaikutelman sain. :) Niin ja blogikin on!
    Kesäpäiviä!

    VastaaPoista
  5. tollasia arskoja myyään nykysin aika monessa paikassa, tai ainaki kappahlin lisäksi nellyssä!
    mut oot tosi ihana symppis tyttö :)

    VastaaPoista