sunnuntai 27. toukokuuta 2012

Act like a lady, think like a boss.










Ciao!

Perjantaina ei ollut koulua ja suunnitelmissa oli kävästä vanhalla ylä-asteella.
Mutta niinkuin aina onnistunkin niin nukuin pommiin!
Meni sitten vähän suunnitelmat uusiksi ja lähin Mirkan, Heinin ja Iinan kanssa keskustaan ja käytiin vapianossa syömässä.
Pastat siellä on niin taivaallisen makusia, yum!
Nään nykyään näitä tyttöjä aika harvoin kun asun helsingissä, ei käydä samaa koulu jne.
Tosi kivaa oli pitkästä aikaa jutskailla, toivottavasti nään niitä kesällä enemmän <3
Meillä on niin paljon muistoja ihan pienestä saakka ja toivon, että voidaan muistella niitä vielä harmaina pyörätuoleissa haha :)
Pitäkää ystävistänne kii!

Sini

ps.







16 kommenttia:

  1. Ootko muuttanu?? Kaunistut koko ajan!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. muutin 13 vuotiaana espoosta helsinkiin. Voi kiitos!

      Poista
  2. missä olit ala-asteella ?

    VastaaPoista
  3. missä tutustuit Albertiin?:)

    VastaaPoista
  4. Heii millon kysymyspostauksen vastaukset on tulossa :)?

    VastaaPoista
  5. Löysin tänään vasta sun blogin ja olin ihan whooou kun oli niin hyvää löydös ja luin kaikki sun postaukset alusta loppuun asti. oon siis seurannut iholla ohjelmaa ja musta olit siinä aivan järjettömän ihanan olonen että en melkein kestä ja jotenkin paljon samoja fiilinkejä mun elämässä kun sullakin :) oon siis samanikänen tyttö jyväskylästä ja täytyy sanoo että ihailen sua kyllä ihan kympillä !! ja sit vielä semmosta että onks sulla instagramia olemassa kun jotkut kuvat näytti siltä että ne oli instagramilla otettuja.. sori tää näin pitkä kommentti mutta keep going girl oot rautaa :))) !!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Wau ihana! Kiitos tosi paljon:) joo on mulla nimellä souffei:)

      Poista
  6. Mäki olin perjantaina Vapianossa syömässä ja täysin samassa pöydässä!:D mut me oltiin vasta illasta.

    VastaaPoista
  7. Pliiiide sini lisää videopostauksia <3!

    VastaaPoista