torstai 12. huhtikuuta 2012

There's always love in a hopeless place

Heipparallaa!

Tänään oon ollu koulussa ja sieltä lähdin suoraan Moskitolle (tuotantoyhtiö) katsomaan uusia jaksoja, hyvältä vaikuttaa! Tuntuu tosi ihmeelliseltä kun ajattelen, että oon kuvannu elämääni puoli vuotta joka päivä ja kävelly ympäriinsä kamera kädessä. Nyt oon kotona jonkun aikaa kerenny olla ja mua väsyttää aivan hirveesti.
Joten tällä kertaa pistän lehtikuva.fi:stä löytämiä kuvia, jotka on otettu Iholla-sarjan pressitilaisuudessa :)

Sain formspringiin tälläsen ehdotuksen :

Tee joku juttu blogiin siitä, miltä susta tuntuu kuvata omaa elämää tohon Iholla- sarjaan, ja kaikkee, että onko se "vaikeeta" näyttää melkein kaikki elämästään :--)


Ja ajattelin että siihen samaan syssyyn voisitte laittaa jotain Iholla-sarjan kuvaamiseen liittyviä kysymyksiä jos on kysyttävää siis haha :) Tähän postaukseen sitten vaikka ne kysymykset jos tulee mieleen jotain.




Paita - Vero Moda
Farkut - Guess
Kengät - Brash
Korvikset - Glitter
Sormus - Egyptistä

Kohta viikonloppu, jee!

Sini

ps.




23 kommenttia:

  1. Vitsi kun oot tyylikäs noissa kuvissa! :)

    VastaaPoista
  2. Oon täysin koukuttunu tohon Iholla -sarjaan ja se on kyllä päivän kohokohta! Oot ehdottomasti mun lemppari ja tykkään siitä kun oot niin aito ja ihana! :) Vielä kivempaa, kun löysin sun blogin, tätä on tosi mukava lukea. <3

    VastaaPoista
  3. ihanat noi vaatteet:) mä tykkään kans ihan mielettömästi susta Iholla-sarjassa ja oot oikeestaan ainut syy miks ees katon sitä:) Vaikutat tosi ihanalta ihmiseltä:) Ootsä muuten lukion ekalla vai tokalla? Oon ite sua kai vuoden nuorempi, niin tosi outoo jotenkin ajatella, että millasta sun elämäs on sen sarjan perusteella tai kun mielestä sun elämäs vaikuttaa siinä ainakin kivalta:)

    emilia

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, aaww! Oon ekalla:) haha aijaa:p

      Poista
  4. Miltä on tuntunut katsoa leikattuja jaksoja? Leikkaajilla on ollut varmaan hirvee duuni leikata noita teijän matskuja. Onko sun mielestä jäänyt pois joitain sellaisia kohtia, jotka oli sun mielestä hyviä?

    VastaaPoista
  5. hahah katoin viime iholla jakson niin missä sä ja albert oikee tapasitte? XD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aika complicated story:) mut siis nopeesti selitettynä se tuli juttelee faces ja sit tavattiin.

      Poista
  6. Miten siun kaverit suhtautu siihen että yhtäkkiä kannoitkin kameraa mukanasi lähes joka paikkaan? Entä miten ihmiset esim. Kaupungilla suhtautui tähän? (:
    Iholla on kyllä mielenkiintonen sarja ja vaikutat sarjan perusteella mukavalta ihmiseltä (:

    VastaaPoista
  7. hei aivan ihana paita ! =) mistä toi on ? :)

    VastaaPoista
  8. Tuliko sulle mitään ongelmia kun töllöstä näytetään sun juomista, koska oot alaikänen? Voiko kukaan puuttua asiaan ees jos joku alaikänen juo telekkarissa.. :D Mietin vaan, hyvä sarja se on!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei voi puuttua ei sitä muuten näytettäs jos tulisi ongelmia :)

      Poista
  9. oot mun lemppari henkilö tos iholla ohjelmas ja haluisin olla samanlaine kun sä :) vaikutat tosi mahtavalta henkilöltä ja sun ajatuket on upeita :) t. juti

    VastaaPoista
  10. 10+ rohkeudestasi olla esillä ihan arkipäiväisesti kameran kanssa tunteineen kaikkineen...

    VastaaPoista
  11. Kaduttiko sua missään vaiheessa, että lähit mukaan Iholla-sarjaan? Entä tuntuiko helpotukselta, kun puolen vuoden pituinen kuvausurakka oli ohi vai oliko jotenki "tyhjempi" olo ilman kameraa tai sillee? :--D Oot paras :) <3

    VastaaPoista
  12. Kattooko sun äiti niitä jaksoja telkkarista? Jos kattoo niin kommentoiko se mitään esimerkiks siitä jaksosta missä oli ne bileet ?:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo kattoo, no eipä se oikeestaa kauheesti mitää siitä sanonu:D

      Poista
  13. Mua kosketti kovasti toi 16.5 telkkarista tullut Iholla-jakso, jossa puhuit masennuksesta. Se sai minut ajattelemaan kovasti asioita ja omaa masennustani. Itse olen siis 17-vuotias ja olen jo vuoden sairastanut masennusta ja olen ollut kovin toivoton oloni ja parantumiseni suhteen. Kiitos! Olet varmasti ihana ihminen, ja oli tosi piristävää nähdä sut niin onnellisena sen laivareissun jälkeen ja kun koit että palaset loksahtaa kohdalleen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon tosi ilonen että sai sut ajattelemaan! Toivottavasti paranet pian, onnea siihen:) Kiitos!

      Poista