torstai 26. huhtikuuta 2012

Fashions fade, style is eternal.

Heipparallaa!

Tänään lähin metsästämään yhtiä shortseja ginasta, mutta sitten kun kokeilin niitä ne ei ollukkaan niin ihanat :( kalliitkin oli ! Sitten surullisena menin h&m:ään ja löysin nää kaksi ihanuutta, yhteensä about saman hintaset kun ne ginan shortsit joten hyvä ostos :)




Paita ja shortsit - h&m - 19,95 e kpl


Ja kaiken sen lisäks 25% tuotteen hinnasta lahjotetaan hiv/aids koulutukseen ja ennaltaehkäisy projekteihin. Siitä tuli vielä parempi olo ja oon ilonen, että päädyin ostamaan noi enkä niitä ginan shortseja. Remember to use a condom!


Kengät - 50 e

Maanantaina kävästiin äitin kanssa luhta outletissa (jota oon aina ennen pitäny surkeena) ja löysin nää! Mulla ei oo ikinä ollu lacosten kenkiä, mutta nää oli niin söpöt et ne oli pakko saada! Käytän melkein aina muuteskin korkkareita ja mun conversetkin on jo aika elämänsä eläneitä.. joten onhan nää tarpeelliset :)

Onpas paljon pinkkiä!

Sini




16 kommenttia:

  1. Ihanat nuo sortsit! Oon itekin etsinyt just tuollasia värikkäitä, ehkä pitääkin lähteä metsästämään H&M:ltä.... :-)
    miss-feelgood.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. oooh oot niin ihana tyttö:--D oon ihan koukussa Iholla-sarjaan, koska sä oot siinä! oot vaa jotenki nii erilainen ku muut en oikei tiiä miten mut jotenki, ja tollanen ääöäö en voi ees sanoin kuvailla!! mun äitiki tänään oli iha innoissan ku löysin sun blogin ja muutenki tykkää susta tosi paljo Iholla-sarjasa =) ps. ihanat noi sortsit!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei kiitos tosi paljon:)! terkkuja äitilles!

      Poista
  3. aaaaah, toi nenäkoru sopii sulle niiiiin törkeen hyvin (:
    iteltäki löytyyyy (-----:

    VastaaPoista
  4. oot kyllä tosi nätti!
    Muutenki tosi kiva blogi,liityn lukijaks (:

    VastaaPoista
  5. Voi vitsi nuo shortsit on ihan sairaan upeet ja sopii sulle todella hyvin! Nappiostos :)

    VastaaPoista
  6. mitä mieltä oot lapsista,ootko lapsirakas? :) jos saisit tietää olevasi nyt raskaana,pystyisistkö tekemään abortin?

    VastaaPoista
  7. Oon lapsirakas lapset on ihania:)! En pystyis pitäisin sen.

    VastaaPoista
  8. eikö peppua saanut enempää shortseista näkymään???

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kuvissa ei näy mun peppua ja onko mun vika, että shortsit on tollasiki suunniteltu? Ei.

      Poista