keskiviikko 25. huhtikuuta 2012

Comparison is the thief of joy

Heey!

Kävin viime torstaina värjäämässä hiukset Salon Erassa, kiva paikka! Aikaa meni kyllä 4 tuntia..



Tykkään! Tarkotuksena oli siis liukuvärjäys ja hyvinhän se onnistu. Tosin se oli kyl vähän haastava homma, koska mulla oli alla punaset hiukset ja punanen väri ei oikeen lähe kunnolla pois. Se vähän paistaa tuolta alta :)

Sitten päivän asua!








Takki - Zara
Paita - willow&clay
Hame - h&m
Vyö - ?
Sukkikset - h&m




Mirkan hieno kaulakoru ;)


Summer is coming <3



Nyt se aurinko tuli takasin!
Ihana päivä ollut, kun ei oo tarvinnu harmaassa maailmassa kuljeskella.
Olin tänään koulussa vähän ajoissa hengailemassa kun alko vasta klo 12.
Sitten lähinki kans vähän aikasemmin, että kerkeisin koekuvauksiin keskustaan. Oli vähän vaikeuksia löytää se mesta, mutta kyllä mä sen lopulta sitten löysin haha. Johonkin lyhytelokuvaan siis oli se kuvaus, hyvin meni!
Viikonloppuna ois luvassa mökkeilyä, pitkästä aikaa pääsee sinne chillailee :)

Kiinnostaisko muuten ketään videopostaus, jos järkkäilen sellasen?

Sini

ps.


Hahhaaha! Kuuntelen kyl normaaliaki musaa...


15 kommenttia:

  1. joo videopostaus ois tosi kiva! :)

    VastaaPoista
  2. SINI TOI BIISI OLIN JO UNOHTANU XD vittu oot aasi. mä taas tääl! sikke makeet hiukset tuli oon itekki kelannu tota liukuvärjäyssysteemii mut ehk ei ois iha mun juttu:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahha ei sitä voi unohtaa! Nii oot sinäki! AWw kiitos muruseni, kyl se vois sopii!

      Poista
  3. Jooo! tee videopostaus

    VastaaPoista
  4. Ihanat hiukset! Oon itekki miettiny tollasta liukuvärjäystä. :) Ja videopostaus olis tosi kiva!

    VastaaPoista
  5. videopostaus olis jees :) voi ei onko siellä jo noin lämmin ... täällä joutuu olee vielä takki päällä ettei jäädy :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. okei:) ei nyt ihan ilman takki täälläkään, ehkä hetken!

      Poista
  6. vitsi oot upee:)! tulee varmaa kyl paljon luonnollisempi videopostaus ku monilt muilta bloggareilta ku oot nii tottunu videoitten ottoon, tee siis ihmeessä!

    VastaaPoista
  7. Vitsi tollanen liukuvärjäys ois kiva! Vois ehkä itellekin kokeilla :)

    http://the-nomi.blogspot.com

    VastaaPoista
  8. Samalainen tukka ku papulla!

    VastaaPoista