lauantai 17. maaliskuuta 2012

Rainbow in the Sky

Heeey!

Eilen kävin ottamassa sen nenäkorun! Kävin kampin femmassa olevassa tatuointi ja lävistys paikassa. Hinta oli 50 e. Ei onneks sattunu yhtä paljon ku luulin, enemmänki tuntu vaan ilkeeltä! Ja nyt jos jotenki liikutan nenää tuntuu vaan siltä et ois joku iso kipee finni nenäs haha :p

Pienempänä ostin aina ihan innoissani sellasia magneetti nenäkoruja ja haaveilin, että ku oisin vanhempi ottaisin sellasen. Olin epävarma asiasta monta vuotta, kunnes nyt lähiaikoina olin ihan varma nenäkorusta! Sitten menin sen ottamaan, ite oon tosi tyytyväinen :)

Mun kamera ei tarkenna, sillä ei voi otta kuvia.. pännii erittäin paljon joten tässä nyt tälläsiä hyvälaatusia puhelimella otettuja kuvia, sorry!

Paita h&m
Kaulakoru kalevala
Karvaliivi guess
housut 2b bebe

Tältä se nenäkoru näyttää!(Vähän punottaa nenä vielä, Rudolf the red nose raindeer!) Jos tästä nyt saa mitään selvää:D
Laitoin tollasen pikku timantin, love it!

My sweetie and I <3

Albertin habasta piti myös laittaa kuva ;)


Koitan saada kameran mahollisimman nopeesti korjattuu, ettei tarvi puhelimella ottaa kokoajan kuvia :)
Kohta lähen untenmaille, öitä!

Sini

ps. Tää biisi muistuttaa siitä, että vaikka asiat ei aina ois niin hyvin, niin aina jostain löytyy jotain hyvää.


12 kommenttia:

  1. Oon tykännyt susta tosi paljon Iholla-sarjassa. Sussa on asennetta ja välillä omakin elämä tuntuu mm. koulun kanssa samalta, joten on helppo samaistua ja ymmärtää sun elämää.

    Täytyy alkaa seurailla tätä blogia! :)

    <3
    Salla
    http://takeofmoment.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Tulin kertomaan ihan samaa! Olet ihan paras iholla-sarjan henkilöistä :) Tunnistan niin monia samanlaisia asioita itsestäni. Keep it up! oot paras!

    VastaaPoista
  3. Mun oli ihan pakko tulla kommentoimaan sulle! :D Nyt ku oon kattonut tota iholla-sarjaa,ni ainaki mun mielestä oot mielenkiintosin niistä kaikista henkilöistä! :) Ja joo tähän mielipiteeseen voi vaikuttaa se et oon sua vaan vuotta vanhempi ja sen takia suhun on helpompi samaistuu ehkä kun muihin iholla-sarjan vanhempiin henkilöihin,mutta oot mun lemppari henkilö tossa sarjassa myös sen takia että vaikutat mielettömän aidolta ja herttaselta tytöltä! :--) Ja hahaha voin samaistuu tohon koulu motivaatio ongelmaan..:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha kiitos tosi paljon:) joo, koulu on ikuinen ongelma:D

      Poista
  4. munkin pakko tulla kehuun sua tossa ohjelmassa esiintymisestä, tosi kiva kattella sua siinä ku vertaa moniin muihin hahmoihin! oot sopivan luonnollinen ja mielenkiintonen elämä!!! varmasti voi tulla jotain negatiivistakin palautetta jossai vaihees mut kateelliset vaa huutelee;) ps tsemppii kouluun
    t 17v-lukiolainen

    VastaaPoista
  5. Toi koru saa sun nenän näyttämään ihan järkyn isolta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en oikee keksi mite ihmeessä se ois mahollista:D ehkä mun nena on muuten vaan iso:)

      Poista
    2. haha wtf? :D oot vaan kateellinen kun Sini on nii kaunis ;) ootte Sini täydellinen pari Albertin kans älkää erotko koskaan. <3

      Poista
  6. oon kans ite menossa ottamaan nenäkorua ens viikolla! turposko sulla nenä tai tuliko kauheesti verta kun otit sen?:)ja kauanko meni parantumiseen?

    VastaaPoista