torstai 29. maaliskuuta 2012

Making of Iholla




Tuottaja Mirtta, Heli, Esin
         





Esin, minä, Heli






Pullaposki ja ohjaaja Iris





Hei kaikki!

Tänään oli making of iholla kuvaukset. Eli meitä haastateltiin videolle joku about tunti. Se tulee sitten telkkarista joskus vikalla viikolla! Saavuin paikalle klo 14 ja menin suoraan meikkiin. Maskeeraaja laitto kaikille sellaset aika perus nude meikit (nyyh) ja vähän hiuksia jotenki. Ei mitään ihmeellistä ku halutaan
 että näytetään luonnollisilta :) Hengailin siellä sitte jonkun aikaa ja kerkesin vilkasta vähän uusia jaksojakin. Pia oli valmis ja sitten oliki jo mun vuoro.
 Vähän jännitti ja ujostutti kun muhun osotti 3 kameraa ja kaikkea muutaki ympärillä. Tuntu siltä, etten saanu mitään järkevää ulos suusta. Jotenki aina tajuun ja osaan vastaa kysymyksiin vasta jälkikäteen. Ymmärrän asiat niin myöhään, analysoin niitä niin kauan haha :)
No mut toivotaan, että sanoin ees jotain mitä voi materiaalina käyttää!
Huomenna meen sitte kattoo lisää uusia jaksoja joita en tänään kerenny tsekata.
Nyt ois aika mennä tutimaan, ciao!

Sini

6 kommenttia:

  1. voi vitsit oon jo ihan koukussa tähän sun blogiin ja koko ajan ootan, et millon tulee uutta postausta! :D voisitko postailla päivän asuja viel enemmän? koska sulla on ihan sikahyvä tyyli :) tsemppii sulle ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha tosi kiva kuulla, juu tottakai! Kiitos <3

      Poista
  2. Ihana blogi! Sul on muuten tosi kivan väriset hiukset! Millä värjäät niitä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiiitos:) Kampaamossa eka tollaseks punaseks sit oon jatkanu kaupan väreillä tollasii punaruskeen sävyjä käytän:)

      Poista
  3. oon kattonu tota iholla-sarjaaa ja ihan pakko sanoo etten koskaa oo löytäny ihmistä joka ois noin samanlainen ku minä :D jotenki vaa naurattaa ku kaikki sun sanomiset on ku suoraa mun suusta! :D mut ihana blogi ja tsemppii sulle :)

    VastaaPoista