torstai 15. maaliskuuta 2012

Go on and try to tear me down


Heipparallaa!

Tää päivä on mennyt koulussa aikaani viettäen ja sen jälkeen näin Albertin. Mentiin syömään ja leffaan, mutta sitä ennen kerettiin tavata mun ystäväni Mirka joka mun yllätykseks oli jaksanu raahautua keskustaan :) Mentiin Albertin kanssa kattomaan John Carter 3 D, ihan siisti oli! Ne 3 D lasit vaan aina ärsyttää mua tosi paljon. Mutta siistii oli kun leffa näytettiin 1 salissa.

Rebekka neiti koulussa


Mun päivän ase on jollain ihmeen ilveellä taas punanen mekko haha.

Mekko - A'GACI
Mirka! Ei olla pitkään aikaan nähty, oli tosi kiva jutella. Samalla huomasin kuinka paljon mun elämä on muuttunu ylä-aste ajoista. Hassua miten en aikasemmin huomannut.
Sormus - Accessorize (kuvan olennainen asia, naat :p)
Albert muru <3
Albert taas rikko omat kuulokkeensa, joten lainas mun omia :)
Nolottaa kyllä välillä kävellä toi hökkeli päässä haha!

Nyt aijon piakkoin lähteä nukkumaan ja huomenna mahdollisesti hanki nenäkorun,siistii!

Sini

ps.
yritän aina laittää nää biisit tänne alas mut oon niin fail nii en osaa joten se on tuol ylhääl :D

3 kommenttia:

  1. pitäiskö mun huolestuu ettet muista et mäki olin teiän kaa.... :| t. iina

    VastaaPoista
  2. Ootte pirun söpöjä Albertin kanssa:)!

    VastaaPoista