torstai 15. maaliskuuta 2012

GIRLS NIGHT

Heipparallaa :) !

Viime lauantaina oli mun luona tyttöjen ilta (jossa Albert ensin söi ja sitten häipyi:D).
Kauan olin tätä jo suunnitellu, mutta lopulta löyty hyvä päivä ettei kukaan oo ainakaan iltaan saakka                 kotona.

Anniina kokkailee!


Paistettiin kanaa tortillojen kanssa, mmm:)


Mutakakku mansikoiden kanssa on varmaan parasta ikinä!

Tämä tässä on Albertin hieno sähkötupakka. Jos haluatte lopettaa tupakoinnin, niin nikotiinia saa tästä!
Sitä voi "polttaa" missä vain. Eikä ees oo kallis! Siihen saa kaiken maailman eri makujaki ja tulee paljon halvemmaksi kun normaali tupakointi. Mun mielestä ihan mahtava keksintö!
                                     



hahahah!

Ida tykkää tosta lumesta..



Ahh! On ihanaa rentoutua tuolla poreammeessa ihanien tyttöjen kanssa.



Mulla ei oo ikuisuuksiin ollu tyttöjen iltaa. Mutta tän illan jälkee aijon kyllä varmasti koittaa järkätä useemmin! Ei aina tarvi olla bileitä, juomista ja kauheesti ihmisiä, on mukavaa viettää iltaa tiiviillä porukalla. Aamulla kyllä väsytti aika lailla, ei tullu montaa tuntia nukuttua. 
Oon niin ilonen kun oon päässy täällä uudessa lukiossa vihdoin ja viimein lähemmin tutustumaan ihmisiin. Nyt tuntuu siltä, että oon osa jotain porukkaa eikä tarvi olla kokoajan ettimässä :)
Ihanaa!

Sini

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti